وحشت رقبا از پرتغال با هدایت روبرتو مارتینز و رهبری کریستیانو رونالدو

وحشت رقبا از پرتغال با هدایت روبرتو مارتینز و رهبری کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - پرتغال که در سالهای اخیر با هدایت فرناندو سانتوس فراز و نشیب زیادی داشت، حالا زیر نظر روبرتو مارتینز مربی کاتالان توانسته همه رکوردها را بشکند.

به گزارش فوتبالی، مربی اسپانیایی با عملکردش در تیم ملی پرتغال در فاصله پنج  ماه تا یورو، رقبا را حسابی ترسانده است. گلباران مقابل بوسنی برای یک بار دیگر قوای هجومی این تیم را نشان داد. در حقیقت پرتغال با روبرتو در هشت بازی هشت پیروزی داشته و خیلی راحت به یورو راه یافته است. 

پرتغال برای اولین بار در تاریخش در مرحله راهیابی به یورو هشت پیروزی متوالی کسب کرده و بدین ترتیب در فاصله دو بازی به پایان، صدرنشینی گروه را قطعی کرده است. هیچ کدام از حریفان تا کنون نتوانسته اند تیم روبرتو مارتینز را متوقف کنند. این تیم در هشت بازی خود 32 گل زده، دو گل خورده و هفت کلین شیت داشته است. 

کریستیانو رونالدو که در دوران سانتوس دچار افت مشهودی در تیم ملی پرتغال شده بود، حالا به ستاره اصلی تیم روبرتو مارتینز تبدیل شده است. این ستاره مشکلات گذشته را فراموش کرده و حالا آماده است تا پرتغال را پس از هشت سال دوباره به یورو برساند. 

روبرتو مارتینز شخصا با رونالدو صحبت کرد و او را مجاب کرد تا قید تیم ملی پرتغال را نزند و بازنشسته شود. مربی اسپانیایی برای گفتگو با رونالدو به عربستان سفر کرد و به او اعلام کرد که روی او حساب می کند. ژائو فلیکس نیز در تیم ملی پرتغال به بهترین سطح خود برگشته است و از حالا به نظر می رسد که تیم روبرتو مارتینز یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آلمان باشد. 

4125