انتقاد شدید اسطوره هلندی از عملکرد فن دایک

انتقاد شدید اسطوره هلندی از عملکرد فن دایک

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل فن در فارت ستاره سابق تاتنهام و رئال مادرید به انتقاد از عملکرد کاپیتان تیم ملی هلند، ویرجیل فن دایک پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های اتریش و هلند از آخرین هفته مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف هم رفتند که در نهایت، اتریشی ها در یک بازی جذاب توانستند هلند را غافل گیر کنند و با حساب سه بر دو به پیروزی برسند. هلند با کسب 4 امتیاز در گروه، در رده سوم قرار گرفت و در عین ناباوری، اتریش با 6 امتیاز صدرنشین شد. البته لاله های نارنجی به عنوان یکی از تیم های سوم برتر راهی مرحله حذفی شده اند.

حالا فن در فارت اسطوره هلندی راجع به عملکرد این تیم در بازی با اتریش گفت: "همانطوری که ویرجیل فن دایک حرف می زد، بازی کردیم. بازی هلند مقابل اتریش یک فاجعه بود. از کاپیتان تیم ملی کشورم درخواست می کنم که با تعصب و شور بیشتری بازی کند و کمی حواسش به بازی باشد. باخت این چنینی مقابل اتریش غیر قابل قبول است."

هلند فرصت این را داشت که با پیروزی مقابل اتریش، به عنوان صدرنشین و بالاتر از فرانسه به مرحله بعدی صعود کند، اما عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم رونالد کومان باعث شد تا آن ها در گروه 4 تیمی، در رده سوم قرار بگیرند.

4416