تمرینات مهاجم جوان بارسلونا برای آغاز فصل جدید

تمرینات مهاجم جوان بارسلونا برای آغاز فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی- ویتور روکه، مهاجم جوان برزیلی بارسلونا پس از جدایی ژاوی هرناندز حالا امیدوار است بتواند جایگاه خودش را در ترکیب بارسلونا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، ویتور روکه، یکی از جوانان بااستعداد فوتبال برزیل است. مهاجم 18 ساله‌ای که پس از درخشش در سری آ برزیل، مورد توجه بارسلونا قرار گرفت و در زمستان قبلی، جانشین پابلو گاوی مصدوم در لیست بازیکنان بارسلونا شد. در ابتدا او را جانشینی مناسب برای روبرت لواندوفسکی می‌دانستند.

با توجه به سن‌وسال لواندوفسکی، پیش‌بینی می‌شود که او نهایتا تا دو یا سه فصل دیگر بتواند در بارسلونا بماند و مدیران باشگاه از حالا بایستی به فکر جذب جایگزینی برای او باشند. ویتور روکه هم با توجه به ویژگی‌هایی که در سبک بازی‌اش دارد، گزینه مناسبی برای تقویت این پست به نظر می‌رسید. او یک مهاجم کوتاه‌قامت و سریع است. سبک بازی او را می‌توان با لوییس سوارز و سرخیو آگوئرو مقایسه کرد.

اما شرایط در بارسلونا باب میل او پیش نرفت. ژاوی هرناندز اعتقاد چندانی به او نداشت و فرصت زیادی برای بازی کردن در اختیارش قرار نداد. حتی گفته می‌شد این بازیکن در لیست مازاد ژاوی هم قرار داشت و اگر این سرمربی اسپانیایی می‌ماند، احتمالا روکه به صورت قرضی یا دائمی جدا می‌شد. 

اما حالا با آمدن هانسی فلیک، ویتور روکه امید دارد تا در بازی‌های پیش‌فصل بتواند خودش را به سرمربی آلمانی تیم اثبات کند. به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، ویتور روکه در حال حاضر در خانه خود مشغول تمرینات بدنسازی است. او با مربی‌ای کار می‌کند که سرخی روبرتو را هم تمرین می‌دهد. به نظر می‌رسد روکه تصمیم جدی دارد تا در فصل جدید جایی در ترکیب اصلی بارسا داشته باشد.

1428