کنایه جدید سرمربی سابق بارسلونا به لاپورتا

کنایه جدید سرمربی سابق بارسلونا به لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا برای یک بار دیگر به تیم سابقش کنایه زد و گفت که این تیم از زمان جدایی او پیشرفتی نداشته است.

به گزارش فوتبالی، کومان به مدت چهارده ماه هدایت بارسلونا را به عهده داشت که در اکتبر 2021 اخراج شد و جای خود را به ژاوی هرناندز داد. مربی هلندی بارها در مورد دوران حضورش در نیوکمپ صحبت کرده و حتی گفته است که می تواند در مورد اتفاقاتی که در این مدت رخ داده، کتاب بنویسد. کومان از باشگاه سابقش بارها انتقاد کرده است. 

حالا کومان در مصاحبه جدیدش با ال موندو گفته است:" حمایتی که از من از جانب مدیر باشگاه بارسلونا صورت گرفت، با حمایتی که از ژاوی صورت گرفت، کاملا متفاوت بود. در زمانی که من را اخراج کردند، 9 امتیاز از بارسلونا فاصله داشتیم و فصل را با اختلاف 10 امتیازی با رئال مادرید به پایان رساندند. برای این که یک مربی بتواند فصل موفقی داشته باشد، باید مورد حمایت مدیر باشگاه باشد."

ژاوی در دومین فصلش در بارسلونا فاتح سوپرجام اسپانیا و لالیگا شد و به بازیکنانی نظیر لامین یامال و فرمین لوپز فرصت خودنمایی داد و پس از دو سال و نیم اخراج شد و جای خود را به فلیک داد.  مربی آلمانی هدایت بارسلونا را به تازگی به عهده گرفته و امیدوار است که این تیم را دوباره به نوار موفقیت برگرداند هر چند که کار آسانی پیش رویش ندارد.

4125