تصمیم بسیار مهم لاپورتا: رونالد کومان ماندنی شد

تصمیم بسیار مهم لاپورتا: رونالد کومان ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا و رونالد کومان امروز در نیوکمپ 45 دقیقه با هم جلسه داشتند. در این جلسه رافا یوسته نایب رئیس جدید باشگاه بارسلونا هم حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، شبکه تلویزیونی TV3 کاتالونیا گزارش داده است که در این جلسه در مورد آینده کومان حضور پیدا کرد و در نهایت رئیس جدید بارسلونا به مربی هلندی اعلام کرد که برای فصل بعد روی او حساب می کند.

اخیرا شایعات زیادی در مورد حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مطرح شده بود. مربی هلندی توانسته بارسا را به فینال جام حذفی اسپانیا برساند و تیمش را در جنگ برای لالیگا زنده نگه داشته است. شکوفایی جوان هایی نظیر پدری، ایلایکس یا احیای دمبله نیز از کارهای بزرگ دیگری بوده که کومان در این فصل صورت داده است.

کومان در این جلسه از مدیران بارسلونا خواسته است تا حرف نهایی را در زمینه نقل و انتقالات خودش بزند و به نوعی تصمیم گیرنده نهایی خودش باشد. رویس جدید بارسا به دنبال خرید بازیکنان سرشناس برای تقویت تیمش است و می خواهد قرارداد مسی را هم تمدید کند. کومان در تابستان گذشته از بارتومئو خواست تا واینالدوم و دیپای خریده شود اما رئیس جدید بارسا توجهی به حرفهای وی نداشت. به هر صورت به نظر می رسد که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، کومان فصل بعد هم هدایت بارسا را به عهده خواهد داشت.

4125