رسمی؛ رونالد کومان از هدایت بارسلونا برکنار شد

رسمی؛ رونالد کومان از هدایت بارسلونا برکنار شد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی هلندی، پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت بارسلونا کنار گذاشته شده و بدین ترتیب دیگر قرار نیست که سرمربی بارسلونا باشد.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه مشکلات مالی باعث شده بود که مدیریت بارسلونا، رونالد کومان را با وجود نتایج ضعیف همچنان در این تیم نگه دارد و دست به اخراج او نزند، اما شکست مقابل رئال مادرید و پس از آن شکست مقابل رایو وایکانو موجب شده تا صبر مدیران بارسلونا و خوان لاپورتا لبریز شود و بدین ترتیب تصمیم به برکناری او بگیرند.

طبق اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، رونالد کومان از هدایت این تیم کنار گذاشته شده است و دیگر سرمربی آبی و اناری ها نخواهد بود.

بارسلونا در هفته دهم لالیگا مقابل رئال مادرید شکست بدی را در ورزشگاه نیوکمپ متحمل شد و در ادامه آن در هفته یازدهم در خارج از خانه مقابل رایو وایکانو شکست خورد تا بدین ترتیب اوضاع بارسلونا بحرانی تر از همیشه شود و لاپورتا تصمیم به برکناری کومان بگیرد.

با رفتن کومان باید دید که بارسلونا به دنبال چه گزینه هایی خواهد رفت و مربی بعدی آبی و اناری پوشان چه کسی خواهد بود. بارسلونا با کومان یکی از بدترین شروع فصل های تاریخ خود را تجربه کرد.

1470