امباپه چه زمانی در سانتیاگو برنابئو معارفه می‌شود؟

امباپه چه زمانی در سانتیاگو برنابئو معارفه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه با به پایان رسیدن قرارداد خودش با پاری سن ژرمن به عنوان یک بازیکن آزاد و به شکلی رایگان از پی اس جی به رئال مادرید پیوسته است اما هنوز مراسم معارفه او در رئال مادرید برگزار نشده است.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در حال حاضر در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد و تمرکزش روی موفقیت در رقابت های یورو 2024 به همراه تیم ملی فرانسه است. در حقیقت امباپه می خواهد قهرمانی در رقابت های جام ملت های اروپا را تجربه کند.

به نقل از رلوو، مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قرار است که پس از رقابت های یورو 2024 و در تاریخ 16 جولای یا همان 26 تیر ماه برگزار شود. انتظار می رود که برای مراسم معارفه امباپه، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مملو از جمعیت شود. در حقیقت برای معارفه رونالدو در رئال مادرید در سال 2009، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پر شده بود و حالا به نظر می رسد که برای امباپه هم این اتفاق بیفتد و حدود هشتاد هزار تماشاگر به ورزشگاه برود. مراسم معارفه ادن هازارد در رئال مادرید با حضور 50 هزار هوادار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شده بود اما هازارد عاقبت خوبی در جمع مادریدی ها نداشت.

1471