ناراحتی ستاره جوان بارسلونا از اخراج ژاوی

ناراحتی ستاره جوان بارسلونا از اخراج ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، اخراج ناگهانی ژاوی را بسیار عجیب و غیرمنتظره خطاب کرد، اما به شدت منتظر همکاری با هانسی فلیک، سرمربی جدید بارساست.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال اولین بازی رسمی خود را برای بارسلونا در آوریل 2023 زیر نظر ژاوی هرناندز انجام داد، اما بعد از گذشت بیش از یک سال، ژاوی هرناندز توسط مدیران باشگاه کاتالونیایی اخراج شد و در ادامه، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن و آلمان به عنوان مربی جدید انتخاب شد.

به نقل از سایت گل، حالا لامین یامال به تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو 2024 دعوت شده، راجع به اخراج ژاوی از بلوگرانا به موندو دپورتیوو گفت: "لحظه بسیار عجیبی بود. در ابتدا، ژاوی خواست برود، سپس ماندگار شد... همه چیز خیلی عجیب بود، چون ما هم همان چیزی را دیدیم که شما دیدید. برای من خیلی نارحت کننده بود، زیرا ژاوی اولین مربی سطح بالایی بود که در فوتبال داشتم، اما در این ورزش، همیشه اتفاقات عجیبی رخ می دهد."

ستاره جوان در ادامه راجع به انتصاب هانسی فلیک به عنوان جانشین ژاوی گفت: "آخرین چیزی که از او دیدم، کارش در بایرن مونیخ و همچنین تیم ملی آلمان بود. او بازی های هجومی و مستقیم را دوست دارد و من هم به شدت منتظر کار کردن با او هستم."

4416