برنامه‌ریزی رئال مادرید برای خرید ستاره جوان بایرلورکوزن در تابستان 2025

برنامه‌ریزی رئال مادرید برای خرید ستاره جوان بایرلورکوزن در تابستان 2025

پایگاه خبری فوتبالی- فلوریان ویرتز یکی از بازیکنان هیجان‌انگیز حال حاضر فوتبال اروپا است و رئال مادرید نیز یکی از باشگاه‌هایی است که این ستاره جوان آلمانی را دنبال می‌کند.

به گزارش فوتبالی، فلوریان ویرتز یکی از ستاره‌های بی‌بدیل حال حاضر فوتبال اروپا و جهان است. او در عین جوانی تبدیل به یکی از ارکان اصلی تیم قهرمان بوندسلیگا شد و توانست زیر نظر ژابی آلونسو، به سلطه بایرن مونیخ در فوتبال آلمان پایان دهد. این عملکرد درخشان از سوی او باعث شد تا توجه باشگاه‌هایی نظیر بارسلونا، منچسترسیتی و رئال مادرید را جلب کند.

او آماده می‌شود تا در رقابت‌های یورو 2024 به تیم ملی آلمان کمک کند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورند. هواداران مانشافت به ویرتز و جمال موسیالا، دو جوان بااستعداد تیمشان امید زیادی بسته‌اند. آن‌ها اعتقاد دارند که زوج این دو بازیکن می‌تواند گره از مشکلات تیم ملی آلمان بگشاید. فلوریان ویرتز در این تابستان قصد ندارد از بایر لورکوزن جدا شود و می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در این تیم بماند.

به نقل از خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار سرشناس اسپانیایی نزدیک به باشگاه رئال مادرید، کهکشانی‌ها از مدت‌ها قبل ویرتز را زیر نظر داشتند. گفته می‌شود مذاکرات باشگاه رئال مادرید با این بازیکن پیشرفت خوبی داشته و احتمال این‌که ویرتز در تابستان 2025 به رئال مادرید منتقل شود وجود دارد.

برخی خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که فلورنتینو پرز برنامه دارد تا ژابی آلونسو و ویرتز را در تابستان 2025 از بایر لورکوزن به خدمت بگیرد. باید دید آیا کهکشانی‌ها یک خرید بزرگ دیگر انجام می‌دهند یا خیر؟

1428