پدر ستاره جوان آلمانی تایید کرد او در بایرلورکوزن می‌ماند

پدر ستاره جوان آلمانی تایید کرد او در بایرلورکوزن می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- هانس ویرتز، پدر و ایجنت فلوریان ویرتز، هافبک ۲۱ ساله تیم ملی آلمان و بایر لورکوزن، اعلام کرد که این بازیکن در این پنجره از لورکوزن جدا نخواهد شد
 
 
به گزارش فوتبالی، فلوریان ویرتز، که در باشگاه بایر لورکوزن ستاره شد، در فصل گذشته بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت. او در تمام رقابت‌ها با ثبت ۴۹ بازی، ۱۸ گل و ۱۹ پاس گل، توانست نقش بسیار موثری در کسب دوگانه‌ی داخلی و راهیابی به فینال رقابت‌های لیگ اروپا داشته باشد.

این ستاره جوان، همان‌طور که انتظار هم می‌رفت، توجه باشگاه‌های برتر و متمول جهان را به خود جذب کرد و باشگاه‌های منچسترسیتی، بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ، به جذب او علاقه‌ی فراوانی نشان داده‌اند.

دو تیمی که بیشتر از سایر باشگاه‌ها، به جذب او علاقه‌مند بودند، یعنی بایرن مونیخ و بارسلونا، در این پنجره درباره ویرتز پرس‌وجو‌هایی انجام داده بودند. او که در اردوی تیم ملی آلمان و در رقابت‌های یورو به سر می‌برد، هیچ پاسخی به این حواشی نمی‌دهد اما پدر او، هانس ویرتز، در پیامی ضمن قدردانی از باشگاه لورکوزن اعلام کرد که الماس بایر لورکوزن، در این تابستان قصد جدایی از بایر لورکوزن را ندارد:«فلوریان با لورکوزن قرارداد دارد و مشتاقانه به سراغ فصل بعد خواهد رفت تا تیمش را برای نخستین بار در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. اکنون تمرکز او روی یوروست و نیازی به گمانه‌زنی دیگران نیست. هیچ چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد.»

شیرهای لورکوزن، برای الماس آلمانی، حداقل ۱۳۰ میلیون یورو طلب خواهند کرد و انتظار می‌رود با درخشش او در یورو، و رقابت‌های اروپایی سال آینده، باشگاه‌های بیشتری هم به او علاقه‌مند شوند.

1428