آمار فوق العاده پاس های خط شکن فلوریان ویرتز در ترکیب بایرلورکوزن

آمار فوق العاده پاس های خط شکن فلوریان ویرتز در ترکیب بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان و خلاق باشگاه بایرلورکوزن در قهرمانی تیم ژابی آلونسو در بوندسلیگا نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق تحلیل نشریه بیلد فلوریان ویرتز بیش از هر بازیکن دیگری در ۵ لیگ برتر اروپایی در فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ پاس های خط شکن در حداقل ۲ متر رو به فضای یک سوم هجومی ارسال کرده است. هافبک باشگاه بایرلورکوزن در هر ۹۰ دقیقه ۵.۹ پاس ارسال کرده است و تنها بازیکن با آمار بیش از ۵ پاس در هر ۹۰ دقیقه به شمار می رود.

۱۷ گل و ۱۸ پاس گل در تمامی رقابت ها برای فلوریان ویرتز نشان از توانایی و تاثیرگذاری بالای این ستاره جوان تیم ملی آلمان در ترکیب بایرلورکوزن داشته است. از طرف دیگر بیشترین تعداد اسمارت پاس یعنی یک پاس خلاقانه و نافذ که سعی می‌کند خطوط دفاعی حریف را شکسته و در حمله باعث برتری خط هجومی شود نیز از آن این ستاره جوان بوده به صورتی که فلوریان ویرتز آمار ۵۸ اسمارت پاس را ثبت کرده است.

نکته جالب اینجا است که علی رغم اینکه کوین دی‌ بروینه موفق شده به آمار فوق‌العاده ۱۳ پاس گل در ۱۴ بازی طی فصل جاری برسد در بین ۵ لیگ معتبر اروپایی فقط فلورین ویرتز ، هافبک بایرلورکوزن پاس گل بیشتری نسبت به دی‌ بروینه داشته که در ۳۳ بازی ثبت شده است.

۱۰۰۹