ستاره23 ساله بایرلورکوزن در تیررس چلسی

ستاره23 ساله بایرلورکوزن در تیررس چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- آبی‌های لندن در پی جذب یک مهاجم نوک شش‌دانگ و تمام‌کننده هستند و ویکتور بونیفاس، ستاره این فصل بایر لورکوزن نیز یکی از گزینه‌های چلسی برای تقویت خط حمله است.

به گزارش فوتبالی، یکی از ضعف‌های تیم چلسی در این فصل، عدم استفاده درست از موقعیت‌های مسلم گلزنی بوده است. نیکلاس جکسون در ضربات آخر دقت کافی را ندارد و به همین خاطر آبی‌ها در هر بازی موقعیت‌های زیادی را هدر می‌دهند. همین موضوع باعث شد تا مدیران باشگاه تصمیم بگیرند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024، یک مهاجم تمام‌کننده به خدمت بگیرند.

آن‌ها گزینه‌های زیادی را مورد بررسی قرار داده‌اند و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که ویکتور بونیفاس، مهاجم بایرلورکوزن نیز به لیست خرید چلسی اضافه شده و در صورتی که شرایط جذب او مناسب باشد، آبی‌ها در تابستان پیش رو او را به خدمت می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری بیلد آلمان، چلسی این بازیکن 23 ساله را یک هدف اصلی و مهم برای تقویت خط حمله می‌بیند. بونیفاس در این فصل یکی از مهم‌ترین بازیکنان بایر لورکوزن بوده و نقش تاثیرگذاری در صدرنشینی این تیم در جدول بوندسلیگا داشته است. او در این فصل در 16 بازی در بوندسلیگا به میدان رفت که حاصلش 10 گل و 7 پاس گل بود. بونیفاس همچنین در رقابت‌های لیگ اروپا هم درخشان ظاهر شد و در 5 بازی، توانست 4 گل و 1 گل به نام خود به ثبت برساند. 

اما لورکوزن حاضر نیست به سادگی با جدایی مهاجم تاثیرگذار خود موافقت کند. آن‌ها بونیفاس را یکی از مهره‌های مهم برای آینده باشگاه خود می‌بینند. مدیران باشگاه آلمانی به پیشنهادات کمتر از 40 میلیون یورو گوش نمی‌دهند و این می‌تواند کار چلسی را سخت کند.

1428