بازیکنی که رئال مادرید و بایرن مونیخ او را می‌خواهند، چه قیمتی دارد؟

بازیکنی که رئال مادرید و بایرن مونیخ او را می‌خواهند، چه قیمتی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان ویرتز بازیکنی است که نامش پیرامون بایرن مونیخ و رئال مادرید مطرح شده است و به نظر می رسد که در تابستان آینده، رئال و بایرن برای خرید این بازیکن با هم رقابت کنند.

به گزارش فوتبالی ، فلوریان ویرتز در حال حاضر بازیکن تیم بایر لورکوزن است. او یک هافبک هجومی است و تنها بیست و یک سال سن دارد و می تواند آینده درخشانی داشته باشد. در حقیقت ویرتز در موفقیت های بایر لورکوزن در یکی دو سال اخیر نقش تاثیر گذاری داشته است و استعداد خود را به خوبی به نمایش در آورده است.

برخی از رسانه ها قیمت فلوریان ویرتز را بین 100 تا 120 میلیون یورو تخمین زده اند. گفته شده است که رئال مادرید و بایرن مونیخ او را زیر نظر دارند تا در تابستان آینده به خدمت بگیرند. بایرن مونیخ مثل همیشه می خواهد ستاره های بوندسلیگا را بخرد. آن ها می خواهند به این طریق و با جذب فلوریان ویرتز هم خودشان را تقویت کنند و هم این که باعث ضعیف شدن بایر لورکوزن شوند.

از سوی دیگر رئال مادرید می تواند با جذب فلوریان ویرتز، این بازیکن را به عنوان یک رقیب خوب برای جود بلینگام در ترکیب خود داشته باشد و ترکیب خود را از این چیزی که هست هم قوی تر کند.

1471