تشابه شماره‌ای که بلینگام با زیدان پیدا کرده است (عکس)

تشابه شماره‌ای که بلینگام با زیدان پیدا کرده است (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که تنها چند روز تا شروع رقابت های یورو 2024 باقی مانده است، تیم های مختلف شماره پیراهن بازیکن های خود را برای رقابت های یورو 2024 مشخص می کنند.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید، در رقابت های یورو 2024 قرار است که شماره 10 را برای تیم ملی انگلیس بپوشد و به این ترتیب بازیکن شماره ده انگلیسی ها خواهد بود. به طور کلی انگلیسی ها روی درخشش جود بلینگام حساب ویژه ای باز می کنند چرا که بلینگام در فصلی که گذشت در رئال مادرید عملکرد بسیار درخشانی داشت و موفق شد فاتح رقابت های لالیگا و همچنین فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

بلینگام با داشتن شماره ده در تیم ملی تشابه جالبی با زین الدین زیدان پیدا کرده است. در حقیقت زین الدین زیدان هم در دوران بازیگری خود در رئال مادرید پیراهن شماره پنج را بر تن می کرد و از سوی دیگر در تیم ملی فرانسه پیراهن شماره ده را داشت. حالا بلینگام هم در رئال مادرید پیراهن شماره پنج را می پوشد و از سوی دیگر در تیم ملی انگلیس پیراهن شماره 10 را بر تن می کند.

با توجه به این که بلینگام هم تقریبا در همان پست زیدان بازی می کند، مقایسه های زیادی میان او و دوران بازیگری زیدان صورت می گیرد.

1471