شکست انگلیس و برد آلمان در بازی‌های دوستانه

شکست انگلیس و برد آلمان در بازی‌های دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس در دیداری دوستانه مقابل ایسلند با حساب یک بر صفر شکست خورد و آلمان در برابر یونان با حساب یک بر یک متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، حدود یک هفته تا آغاز مسابقات یورو 2024 باقی مانده و تیم های اروپایی با برگزاری دوستانه قصد دارند خودشان را محکی بزنند و چند سیستم و استراتژی امتحان کنند. در این راستا، انگلیس در ورزشگاه ومبلی پذیرای ایسلند بود و آلمان به مصاف یونان رفت.

در بازی انگلیس - ایسلند، گرت ساوت گیت سرمربی سه شیرها تقریباً با ترکیب اصلی خود وارد زمین شد، اما نتوانست نمایش خوبی مقابل ایسلند ارائه دهد و در ورززشگاه ومبلی با حساب یک بر صفر شکست خورد. تک گل ایسلند را جان تورستاینسون در دقیقه 12 به ثمر رساند.

در بازی دیگر، آلمان و یونان به مصاف هم رفتند و یولیان ناگلزمان ترجیح داد تا با ترکیب اصلی خود وارد زمین شود. در ابتدا جورجیوس ماسوراس در دقیقه 31 برای یونان گلزنی کرد، اما در دقیقه 56، کای هاورتز ستاره آرسنال بازی را به تساوی کشاند و در آخرین ثانیه های پایانی، پاسکال گروس، هافبک باشگاه برایتون گل پیروزی آلمان را در این بازی به ثمر رساند تا میزبان یورو 2024 با یک پیروزی به استقبال این تورنمنت برود.

4416