بازیکنان رئال مادرید که در شش قهرمانی اخیر بهترین بازیکن فینال شدند

بازیکنان رئال مادرید که در شش قهرمانی اخیر بهترین بازیکن فینال شدند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید از سال 2014 تاکنون شش بار موفق شده است قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، در فینال فصل اخیر که رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر مقابل بروسیا دورتموند موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد، دنی کارواخال در این دیدار یک گل به ثمر برساند. او روی یک ضربه کرنر گل اول رئال مادرید را وارد دروازه بروسیا دورتموند کرد. در پایان بازی هم کارواخال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و جایزه ویژه خود را دریافت کرد. در حقیقت دنی کارواخال به عنوان بهترین بازیکن فینال چمپیونزلیگ برگزیده شد.

در فینال های قبلی که رئال مادرید در آن ها به قهرمانی رسید هم بازیکنان رئال مادرید بهترین بازیکن میدان شدند. در فینال سال 2022، تیبو کورتوا جایزه بهترین بازیکن میدان را به دست آورد. در فینال سال 2018 این جایزه به گرت بیل رسید. در فینال سال 2017 کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن میدان شد. در فینال سال 2016 این سرخیو راموس بود که به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد و در فینال سال 2014 هم آنخل دی ماریا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود.

رئال مادرید تاکنون 15 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در فصل های آینده باز هم به دنبال قهرمانی در این رقابت ها است.

1470