بارسلونا به دنبال تمدید قرضی قرارداد ستاره‌های پرتغالی

بارسلونا به دنبال تمدید قرضی قرارداد ستاره‌های پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا قصد دارد دو ستاره پرتغالی خود، یعنی ژائو کانسلو و ژائو فلیکس را همانند شرایط قبلی و به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، دو خرید مهم بلوگرانا در تابستان گذشته، دو ستاره پرتغالی این تیم بودند. بازیکنانی که در روز آخر پنجره نقل و انتقالات به صورت قرضی راهی بارسلونا شدند. ژائو کانسلو که در منچسترسیتی با پپ گواردیولا به مشکل خورده بود، پس از یک دوره قرضی در بایرن مونیخ، تصمیم گرفت دوباره قرضی از سیتیزن‌ها جدا شود و این بار بارسلونا را انتخاب کرد. ژائو فلیکس نیز شرایط مشابهی داشت و او پس از دورانی که قرضی در چلسی بازی کرد، به صورت قرضی به بارسا پیوست. او هم مثل کانسلو با کادر فنی تیمش به مشکل خورد.

این دو بازیکن شروع خیلی خوبی در بارسلونا داشتند. کانسلو در جناح راست خط دفاعی و فلیکس در سمت چپ خط حمله بارسلونا خوش می‌درخشیدند و هواداران را به آینده امیدوار می‌ساختند. اما به مرور زمان این دو بازیکن دچار افت شدند و در هفته‌های پایانی فصل نتوانستند کیفیت اول فصل را به نمایش بگذارند. با این حال اما مدیران بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد قرضی این دو بازیکن هستند.

به نقل پینتانل، خبرنگار نشریه اسپانیایی رلوو، بارسلونا تمایل دارد تا این دو بازیکن پرتغالی را دوباره جذب کند، اما باز هم به صورت قرضی. سران باشگاه اسپانیایی حاضر نیستند برای این دو بازیکن دست به جیب شوند و آن‌ها را دائمی جذب نمی‌کنند. هانسی فلیک نیز از عملکرد این دو بازیکن رضایت دارد و می‌خواهد آن‌ها را در تیم خود داشته باشد.

گفتنی است که رابطه نزدیک ژرژ مندز، ایجنت این دو بازیکن با خوان لاپورتا نیز به نهایی شدن معامله کمک می‌کند.

1428