عکس؛ دلداری ستاره سابق بارسلونا به ژائو فلیکس پس از حذف مقابل منچسترسیتی

عکس؛ دلداری ستاره سابق بارسلونا به ژائو فلیکس پس از حذف مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در این بازی که به میزبانی اتلتیکو برگزار می شد، در نهایت منچسترسیتی راهی مرحله بعد شد.

به گزارش فوتبالی، این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما با توجه به اینکه بازی رفت با پیروزی یک بر صفر منچسترسیتی خاتمه یافته بود، اکنون سیتیزن ها توانستند راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

اتلتیکو مادرید که در مرحله قبل منچستر یونایتد را حذف کرده بود، اکنون امید زیادی داشت تا بتواند در خانه خودش دیگر تیم منچستر را هم زمین‌گیر کرده و راهی مرحله بعد شود اما به هدف خود نرسید و بازیکنان اتلتیکو مادرید پس از سوت پایان بازی، ناکام ماندند و ناراحت شدند.

یکی از قاب های جالب مربوط به زمانی است که لوئیس سوارز، مهاجم فعلی اتلتیکو مادرید و ستاره سابق بارسلونا به ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید، بابت حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دلداری می دهد و بدین ترتیب او را آرام می کند. سوارز به همراه بارسلونا سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد اما اکنون در رسیدن به نیمه نهایی ناکام ماند.

1470