انتظار به پایان رسید ؛ بعد از ۷ سال مهم ترین ترانسفر رئال مادرید رسمی شد

انتظار به پایان رسید ؛ بعد از ۷ سال مهم ترین ترانسفر رئال مادرید رسمی شد

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه به صورت رسمی به باشگاه رئال مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل و طبق اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید ستاره جدید این باشگاه یعنی کیلیان امباپه به قراردادی ۵ ساله به این تیم پیوست. از مدت ها قبل خبر انتقال این مهاجم فرانسوی به جمع لوس بلانکوس در مطبوعات مختلف منتشر شد تا اینکه خود امباپه به صورت رسمی اعلام کرد در پایان فصل جمع تیم پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد و راهی یک باشگاه جدید خواهد شد و همه هواداران اطمینان داشتند که فقط یک باشگاه می تواند مقصد نهایی کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه باشد.

حالا و در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه و در آستانه برگزاری رقابت های یورو ۲۰۲۴ این مهاجم توانمند با قراردادی راهی جمع ستارگان باشگاه اسپانیایی شد تا از فصل آینده در کنار دیگر ستارگان پر افتخارترین باشگاه فوتبال اروپا و قهرمان فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا به میدان برود و عضوی از خط حمله زهردار این باشگاه باشد.

امباپه با امضای قرارداد با رئال مادرید مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو پاداش برای امضای قرارداد با این باشگاه دریافت خواهد کرد و حقوق او در ماه برابر با وینیسیوس جونیور و جود بلینگام دو ستاره دیگر رئال مادرید است. خبرهای پیوستن این بازیکن به رئال مادرید از سال ۲۰۱۷ وجود داشت و این ستاره چند بار تا آستانه حضور در رئال مادرید پیش رفت اما در نهایت این اتفاق در سال ۲۰۲۴ رخ داد.

۱۰۰۹