غیبت امباپه در اولین بازی فصل آینده لالیگا در صورت پیوستن به رئال مادرید

غیبت امباپه در اولین بازی فصل آینده لالیگا در صورت پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز به طور قطعی مقصد بعدی کیلیان امباپه، سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن مشخص نشده است، اما به هر حال نمی‌تواند در اولین بازی لالیگا در فصل بعدی به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته تیم‌های پاریسن ژرمن و مونتپلیه برابر هم صف آرایی کردند که در پایان قهرمان این فصل لیگ فرانسه به راحتی با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید. در آخرین دقایق این بازی، کیلیان امباپه یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد و بدین صورت بازی بعدی را از دست خواهد داد، اما این محرومیت از هفته بعدی لحاظ خواهد شد. به عبارتی دیگر، این کارت زرد باعث نمی‌شود تا امباپه نتواند در دیدار بعدی مقابل متز به میدان برود و طبق قوانین فیفا، این ستاره 23 ساله در صورت پیوستن به رئال مادرید، اولین بازی این تیم را در فصل جدید لالیگا از دست خواهد داد.

به نقل از مارکا، بدین ترتیب این محرومیت به فصل بعدی موکول می‌شود و این بازیکن چه در صورت ماندن در پاریسن ژرمن و یا پیوستن به رئال مادرید، دیدار اول فصل آینده را از دست خواهد داد. 

طبق اعلام اکثر خبرگزاری‌های معتبر، پاریسن ژرمن روز گذشته پیشنهاد وسوسه انگیزی به قهرمان جام جهانی 2018 ارائه داده، اما منابع مادریدی ادعا می‌کنند که او به رئال مادرید خواهد پیوست.

4416