پی‌اس‌جی به دنبال انتقام از رئال مادرید با خرید یک بازیکن

پی‌اس‌جی به دنبال انتقام از رئال مادرید با خرید یک بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی و رئال مادرید در سالهای اخیر جنگ داغی را در بازار نقل و انتقالات با همدیگر داشته اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از داغ ترین درگیری های رئال مادرید و پی اس جی مربوط به امباپه بوده است. این جنگ به زودی با پیوستن رایگان کیلیان به رئال مادرید به پایان می رسد اما دو باشگاه جنگ های پرشمار دیگری داشته اند.

مثلا وقتی رئال مادرید به نیمار ابراز علاقه کرد، پی اس جی حاضر به فروش او نشد یا این که پی اس جی عمدا با اغوای آسنسیو مانع از تمدید قرارداد این بازیکن با رئال مادرید شد و او را به خدمت گرفت.

در سالهای اخیر هر کدام از رئال و پی اس جی که به سراغ بازیکنی رفته اند، باشگاه رقیب سعی کرده که با ارائه پیشنهاد، قیمت بازیکن مذکور را بالا ببرد و باشگاه رقیب را آزار بدهد. مثلا زمانی که رئال مادرید به دنبال خرید شوامنی بود، پی اس جی با چند پیشنهاد قیمت این بازیکن را بالا برد و رئالی ها مجبور شدند که برای خرید این هافبک از موناکو، 20+80 میلیون یورو بپردازند. 

حالا به نظر می رسد که پی اس جی تصمیم گرفته است که یکی از بازیکنان مورد نظر رئال مادرید یعنی لنی یورو را به خدمت بگیرد. مدافع 18 ساله لیل مورد توجه رئالی ها بود و مدیران رئال می خواستند که این بازیکن را در این تابستان با قیمتی در حدود 30 تا 40 میلیون یورو به خدمت بگیرند. یورو به پایان قراردادش با لیل نزدیک می شود و در سال 2025 به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

رسانه های فرانسوی گزارش داده اند که پی اس جی با پیشنهادی 60 میلیون یورویی به سراغ خرید لنی یورو رفته تا انتقام امباپه را از رئالی ها به این شکل بگیرد. 

رئالی ها به دنبال خرید مدافع میانی هستند چرا که ناچو در مسیر جدایی است و میلیتائو و آلابا پس از مصدومیتشان مشخص نیست که چه عملکردی داشته باشند اما به نظر می رسد که پی اس جی قصد ربودن لنی یورو را از مسیر انتقال به آنها دارد!

4125