اولین تصاویر از مورینیو در استانبول

اولین تصاویر از مورینیو در استانبول

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو مربی سرشناس فوتبال دنیا هدایت فنرباغچه را به عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، شاید تا چند سال پیش که مورینیو در سطح اول فوتبال اروپا و تیم هایی نظیر رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد مربیگری می کرد، هیچ کس تصور نمی کرد که او مربی تیمی نظیر فنرباغچه شود اما به نظر می رسد که اخراج از رم و کمبود مشتری باعث شده تا مورینیو به حضور در لیگی در سطح پایین تر رضایت بدهد.

فنرباغچه به دنبال پس گرفتن جام قهرمانی از گالاتاسرای است که انتخاب ژوزه مورینیو نشان می دهد که برنامه های آنها برای دستیابی به هدفشان جدی است. فنرباغچه امسال رقابتی جدی با گالاتاسرای داشت و با وجود آماری بی نظیر و کسب 99 امتیاز از 38 بازی قهرمان لیگ ترکیه نشد چرا که گالاتاسرای در عین ناباوری به 102 امتیاز رسید!

فنرباغچه می داند که گالاتاسرای بسیار قدرتمند است و برای این که بتوانند این تیم را مغلوب سازند، باید بهترین ابزار لازم را در اختیار داشته باشند و حضور مورینیو باعث خواهد شد تا قدرت آنها افزایش پیدا کند. باید دید که پس از مورینیو چه ستارگانی به تیم ترکیه ای ملحق می شوند.

در هر صورت مورینیو برای اولین بار از زمان ترک پورتو، در لیگ های بزرگ اروپا مربیگری نمی کند و باید دید که آیا می تواند مسیر مربیگری خود را در فنرباغچه احیا کند یا نه.

4125