صحبت‌‎های جنجالی آقای خاص درباره فوتبال ترکیه و گالاتاسرای

صحبت‌‎های جنجالی آقای خاص درباره فوتبال ترکیه و گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سرشناس فنرباغچه ترکیه در آخرین مصاحبه خود نسبت به داوری‌ها در لیگ ترکیه اعتراض کرد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو یکی از مربیان پرحاشیه و البته کاریزماتیک دنیای فوتبال است. خیلی از هواداران فوتبال او را با جنگ‌های روانی‌اش در کنفرانس‌های مطبوعاتی می‌شناسند. او تقریبا در هر تیمی که حضور داشت، همواره خبرساز شد و حالا در لیگ ترکیه هم دست از این عادت برنداشته است. مورینیو در آخرین مصاحبه خود به وضعیت داوری در لیگ ترکیه اعتراض کرد. او گالاتاسرای را تیمی خواهند که از تصمیمات داوری نفع می‌برد و به نوعی داوران با این تیم مهربان هستند.

آقای خاص در این رابطه گفت: "من قبلا هم به این موضوع اشاره کردم که در لیگ ترکیه همه تیم‌ها کارت قرمز می‌گیرند، به غیر از گالاتاسرای. من احساس می‌کنم با گالاتاسرای به شکل متفاوتی نسبت به بقیه تیم‌ها رفتار می‌شود و این نمی‌تواند طبیعی باشد. وقتی به تماشای بازی‌های گالاتاسرای می‎‌نشینم، کاملا این موضوع را متوجه می‎‌شوم که داور در برابر بازیکنان این تیم در موضع ضعف قرار گرفته است."

این سرمربی پرتغالی در ادامه افزود: "قوانین باید برای همه برابر باشد، صرف نظر از این‌که چه بازیکن، مربی یا باشگاهی مقابل قانون باشد. چه گواردیولا لب خط باشد یا کلوپ یا کارلتو، چه مسی درون زمین باشد یا رونالدو، چه یک تیم بزرگ در حال باشد یا یک تیم کوچک، قوانین باید برای همه یکسان باشد. در فوتبال ترکیه هم باید این موضوع درک شود و با همه به یک شکل رفتار کنند."

1428