نقشه باورنکردنی فنرباغچه مقابل گالاتاسرای: عمداً 6 نفره می‌شوند تا بازی تمام شود!

نقشه باورنکردنی فنرباغچه مقابل گالاتاسرای: عمداً 6 نفره می‌شوند تا بازی تمام شود!

پایگاه خبری فوتبالی - فنرباغچه قرار است که امشب در سوپرجام ترکیه به مصاف گالاتاسرای برود اما به نظر می رسد که این بازی قرار است که یکی از عجیب ترین بازیهای دنیا باشد!

به گزارش فوتبالی، سوپرجام ترکیه در ابتدا قرار بود که 29 دسامبر در ریاض برگزار شود اما این بازی به علت اختلاف میان مقامات فوتبال ترکیه و عربستان لغو شد. در حقیقت فدراسیون فوتبال ترکیه خواستار آن شده بود تا پارچه نوشته هایی به یاد کمال آتاتورک وارد ورزشگاه شود و بازیکنان نیز قرار بود که پیراهن های یادبود آتاتورک را به  تن کنند اما مقامات سعودی، مخالفت کردند و بازی لغو شد. حالا فنرباغچه تصمیم گرفته که برای بازی جدید، کاری کند که مسابقه ناتمام بماند و این بازی به یک رسوایی جهانی برای فوتبال ترکیه تبدیل شود. 

بخش ترکیه ای سایت گل گزارش داده است که فنرباغچه به خاطر بازی این تیم در لیگ کنفرانس مقابل المپیاکوس در روز پنجشنبه، از مقامات فوتبال ترکیه خواسته بود تا بازی امشب را به زمان دیگری موکول کنند. فدراسیون فوتبال ترکیه با این درخواست مخالفت کرد چرا که امکان لغو سفر داوران خارجی برای این بازی، وجود نداشت. فنرباغچه تصمیم گرفته است که امشب با 9 بازیکن تیم زیر 19 سال خود وارد زمین شود و بعد از آن سه بازیکن وانمود می کنند که مصدوم هستند و به سوی نیمکت  می روند. بدین شکل فقط شش نفر در زمین خواهند ماند و بر اساس قوانین، بازی لغو می شود و گالاتاسرای به صورت انضباطی با نتیجه سه بر صفر برنده خواهد شد!

پیش از این مدیر فنرباغچه در ادعایی عجیب مدعی شده بود که تیمش در اندیشه ترک لیگ ترکیه است.  باید دید که آیا فنرباغچه در بازی امشب، این تصمیم عجیب را عملی می کند یا نه.

4125