بیانیه مدیر فنرباغچه در مورد اتفاقات عجیب بازی با گالاتاسرای

بیانیه مدیر فنرباغچه در مورد اتفاقات عجیب بازی با گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی - نقشه باورنکردنی فنرباغچه به واقعیت تبدیل شد!

به گزارش فوتبالی، باشگاه فنرباغچه به حرف خود عمل کرد و بازی سوپرجام ترکیه را تنها پس از یک دقیقه ترک کرد. آنها با تیمی شامل بازیکنان زیر 19 سال خود با هدایت دستیاران به زمین آمدند، توسط ایکاردی در ثانیه 50 گل خوردند و از زمین خارج شدند!

بازیکنان گالاتاسرای به شکل کنایه آمیزی حریف را تشویق کردند و جشن قهرمانی را آغاز کردند و از داور خواستند تا نتیجه را سه بر صفر به سود آنها اعلام کند. این بازی در شانی لورفه در فاصله هزار کیلومتری استانبول برگزار شد و خبری از هواداران فنرباغچه روی سکوها نبود. 

پس از آن که 20 دقیقه از خروج بازیکنان فنرباغچه از زمین گذشت، بازیکنان فیکس و نیمکت نشین گالاتاسرای با هم به صورت دستگرمی بازی کردند و هواداران از روی سکوها تشویق کردند. گالاتاسرای با توییتی، قهرمانی را جشن گرفت. 

جنجال های فنرباغچه زمانی شروع شد که هواداران ترابزون به درون زمین آمدند تا بازیکنان این تیم را کتک بزنند.  باشگاه فنرباغچه اعلام کرد که در صورتی که تاریخ سوپرجام عوض نشود و داور خارجی برای این بازی انتخاب نشود، در مسابقه حضور پیدا نمی کنند. آنها از سویی تهدید کرده بودند که لیگ ترکیه را ترک می کنند آن هم در حالی که در این لیگ، دوم هستند و دو امتیاز تا گالاتا فاصله دارند.

علی کوچ  مدیر باشگاه فنرباغچه در بیانیه ای در مورد تصمیم جنجالی امروز گفت:" طغیان امروز ما، موضع ما در مورد سوپرجام، هیچ ربطی به تاریخ بازی یا اتفاقات بازی قبلی در خارج از خانه ندارد.  باید در مورد چیزهای زیادی توضیح بدهیم. ما فقط در صورتی بازیکنانمان را به سوپرجام می فرستادیم که شرایط 50-50 باشد. با این وجود، شانس های ما را برای کسب این جام خیلی کم کردند و به همین خاطر در مقابل بی عدالتی هایی که رخ داد، تصمیم گرفتیم که ایستادگی و قیام کنیم.  بی عدالتی هایی  را تجربه کردیم و در سالهای اخیر  از جانب سازمان های تروریستی ، توطئه هایی انجام شد و قصد کشتن تیم فوتبال ما را داشتند و می خواستند سر بازیکنان تیم ما را در بازیهای خارج از خانه ببرند. تورنمنت های مختلفی  را از ما ربودند. یکی از دلایل نارضایتی ما، تلاشی است که برای قتل ما ایجاد شده و همچنان ادامه دارد. هیئت مدیره به ترک موقت لیگ فکر می کرد اما مقامات به ما اعلام کردند که "نگران نباشید، مجرمان را پیدا خواهیم کرد." 9 سال از این ماجرا گذشته و هنوز خبری نیست. "

تیم بزرگسالان فنرباغچه در استانبول ماند و به شانی لورفه سفر نکرد تا برای بازی لیگ کنفرانس آماده شود چرا که آنها پنجشنبه به مصاف المپیاکوس می روند. سوپرجام در ابتدا قرار بود که در ماه دسامبر در ریاض برگزار شود اما جنجال های سیاسی باعث شد تا بازی به تعویق بیافتد. 

4125