انتقال جنجالی در فوتبال ترکیه؛ باتشوایی از فنرباغچه راهی گالاتاسرای می‌شود

انتقال جنجالی در فوتبال ترکیه؛ باتشوایی از فنرباغچه راهی گالاتاسرای می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- یک انتقال جنجالی در فوتبال سوپرلیگ ترکیه در راه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو
میچی باتشوایی مهاجم بلژیکی باشگاه فنرباغچه که فصل خوبی را در ترکیب تیم شهر استانبول سپری کرد به زودی راهی گالاتاسرای دشمن و رقیب دیرینه تیم فنرباغچه خواهد شد که این انتقال یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات سال های اخیر در سوپرلیگ ترکیه خواهد بود. مطابق خبر اعلام شده قرارداد امضا شده در حال حاضر تا ژوئن ۲۰۲۷ اعتبار دارد و مهاجم سابق چلسی ‌و تیم ملی فوتبال بلژیک راهی دیگر تیم شهر استانبول می شود.

با حضور ادین ژکو در ترکیب فصل گذشته تیم فنرباغچه حضور میچی باتشوایی در ترکیب تیم زرد و آبی پوشان شهر استانبول کمرنگ تر از گدشته شد با این حال عملکرد این بازیکن ۳۲ ساله قابل قبول بود اما به نظر می رسد ژوزه مورینیو سرمربی جدید تیم فنرباغچه خواستار حضور این بازیکن در ترکیب این باشگاه در فصل آینده نبوده و از همین رو میچی باتشوایی راهی رقیب مستقیم فنرباغچه و قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه خواهد شد.

میچی باتشوایی در فصل گذشته و در دیدار با کایسری سپور که از ابتدا به میدان رفت در دقایق ۴۰, ۵۰ و ۷۹ سه گل برای قناری های زرد استانبول به ثمر رساند تا این تیم در نهایت ۴-۳ در یکی از مهمترین بازی های فصل تیم فنرباغچه پیروز شود.

۱۰۰۹