علی رغم یک نیم فصل ناموفق؛ مهاجم برزیلی در بارسلونا باقی می ماند

علی رغم یک نیم فصل ناموفق؛ مهاجم برزیلی در بارسلونا باقی می ماند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه ویتور روکه مهاجم برزیلی بار دیگر تایید کرد که مهاجم آماده است تا برای فصل آینده در بارسلونا بماند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم برزیلی در ژانویه از اتلتیکو پارانائنزه برزیل به بارسلونا منتقل شد. با این حال، پس از گذشت چند ماه، گزارش شده که روکه از حضور در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز ناراضی بوده و در فکر جدایی است. با این حال، خروج ژاوی و انتصاب هانسی فلیک ممکن است دیدگاه این بازیکن ۱۹ ساله را نسبت به آینده خود تغییر دهد.

آندره کوری، مدیر برنامه روکه در گفتگو با رادیو مارکا گفت: "ویتور روکه منتظر دقایق بیشتر بازی در تیم ژاوی بود. در کنار او بازیکنی در سطح جهانی مانند رابرت لواندوفسکی وجود دارد. همین اتفاق برای وینیسیوس جونیور رخ داد و در رئال مادرید دو سال برای او هزینه شد تا با تیم جدید خود سازگار شود. حالا در مورد روکه هم شاید کار با یک مربی جدید، او از صفر احیا می کند."

ویتور روکه شروع بسیار خوبی در خو گرفتن جهت زندگی در شهر بارسلون داشت، با این حال، به نظر می‌رسید که ژاوی اعتماد خود را به این بازیکن برزیلی از دست داده و به یکباره دقایق او کاهش یافت. در طول نیم فصل دوم با بارسلونا، روکه ۱۴ بازی که دو بازی به عنوان بازیکن اصلی بود انجام داد و دو بار در لالیگا گلزنی کرد. اکنون به نظر بسیار محتمل به نظر می رسد که روکه در تیم کاتالانی باقی بماند و به دنبال تحت تاثیر قرار دادن سرمربی جدید تیم یعنی هانسی فلیک به امید به دست آوردن زمان بازی ببشتر در فصل آینده باشد.

۱۰۰۹