بررسی نتایج پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی سه فصل اخیر؛ آمار به سود قرمزهاست

بررسی نتایج پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی سه فصل اخیر؛  آمار به سود قرمزهاست

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در هفته پایانی سه فصل اخیر عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشته است.

به گزارش فوتبالی، کمتر از دوازده ساعت تا پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر باقی مانده و برخلاف دوره‌های قبل، در این فصل به دلیل رقابت تنگاتنگ بین استقلال و پرسپولیس، قهرمان در ایستگاه آخر مشخص خواهد شد. 

با بررسی نتایج پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی سه فصل اخیر مشخص می‌شود که این قرمزها بوده‌اند که آمار صد درصد برد را به ثبت رسانده‌اند. پرسپولیس در هفته‌ی پایانی لیگ بیستم مهمان پیکان بود و با دو گل مهدی عبدی و احمد نوراللهی پیروز شد. 

قرمزها در هفته سی‌اُم لیگ بیست و یکم، با تک گل امید عالیشاه فجر سپاسی را شکست دادند. 

در لیگ بیست و دوم هم پرسپولیس، فصل را با برد در بازی آخرش به پایان رساند. قرمزها این بار به قائمشهر رفتند و با پیروزی پرگل برابر نساجی، جام قهرمانی را بالای سر بردند. 

برویم سراغ استقلال. آبی‌ها در شرایطی در هفته‌ سی‌اُم لیگ بیستم در ورزشگاه آزادی پذیرای سپاهان بود که با نتجه دو بر یک شکست خوردند. 

در هفته پایانی لیگ بیست و یکم استقلال به تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان دست یافت. تساوی‌ای که باعث شد استقلال در فصل قهرمانی‌اش، حتی یک شکست هم نخورد.

 آبی‌ها در لیگ بیست و دوم برخلاف دو فصل قبلی، این بار به پیروزی رسیدند. شاگردان ساپینتو با نتیجه هفت بر یک تراکتور را در هم کوبیدند.

پرسپولیس در هفته پایانی سه فصل اخیر موفق به کسب سه برد شده و این درحالی است که استقلال فقط یک برد به دست آورده و در دو فصل دیگر یک تساوی و یک شکست برای آبی‌ها به ثبت رسیده است. 

حالا باید دید در پایان لیگ بیست و سوم چه نتایجی به ثبت می‌رسد. آیا جام را قرمزها بالای سر می‌برند یا جشن قهرمانی، به جای ورزشگاه آزادی، در اکباتان برگزار خواهد شد؟

2636