استقلال، پرسپولیس و 7 تیم لیگ برتری ورزشگاه بامجوز ندارند!

استقلال، پرسپولیس و 7 تیم لیگ برتری ورزشگاه بامجوز ندارند!

پایگاه خبری فوتبالی - ۹ تیم لیگ برتری ورزشگاه آماده میزبانی برای آغاز لیگ برتر در اختیار ندارند.

به گزارش فوتبالی، بحران زیرساخت‌ها در فوتبال ایران مدتی هست که بیش از قبل دیده می‌شود و حالا با سخت گیری فدراسیون فوتبال بابت برگزاری مسابقات لیگ برتر، این موضوع بیش از همیشه به چشم آمده است.

در همین راستا امروز لیستی از ورزشگاه های آماده میزبانی در آغاز لیگ برتر منتشر شده که فقط ۱۳ استادیوم شرایط لازمه را کسب کرده‌اند. جالب اینکه پس از دیدن لیست مذکور مشخص می‌شود برخی شهرها بیش از یک استادیوم آماده دارند و برخی شهرها همانند پایتخت حتی یک ورزشگاه آماده هم ندارند!

ورزشگاه‌های نقش جهان اصفهان، یادگار امام(ره) تبریز، شهدای فولاد خوزستان، امام رضا(ع) مشهد، شهید سلیمانی سیرجان، امام خمینی(ره) اراک، شهدای مس رفسنجان، شماره ۲ رفسنجان، تختی خرم‌آباد، تختی آبادان، شهدای مس کرمان ۱۱ ورزشگاهی هستند که آمادگی میزبانی با تماشاگر را دارند و دو استادیوم بنیان دیزل تبریز و ثامن الائمه مشهد هم آماده پذیرایی از بازی‌ها بدون حضور تماشاگران هستند.

بر این اساس ۹ تیم لیگ برتری بدون استادیوم هستند و این یعنی بالای پنجاه درصد تیم های لیگ ورزشگاهشان برای برگزاری بازی‌ها تایید نشده است.

این بحث برای استقلال و پرسپولیس باتوجه به مشکلات ورزشگاه آزادی مدتی هست که مطرح شده اما علاوه بر این دو تیم، ۷ تیم دیگر هم ورزشگاهشان برای آغاز لیگ برتر به تایید نرسیده است.

ذوب‌آهن اصفهان، ملوان بندرانزلی، هوادار تهران، استقلال خوزستان، چادرملو اردکان، شمس‌آذر قزوین و نساجی مازندران این هفت تیم دیگر هستند و باید دید این بحران در هفته های ابتدایی لیگ برتر چگونه مدیریت خواهد شد و این تیم‌ها در چه ورزشگاهی از رقبایشان میزبانی خواهند کرد.

1997