سپاهان سه - تراکتور یک/ سپاهان در قامت مدعی کشان/ خمز به تراکتور نمی آید!

سپاهان سه - تراکتور یک/ سپاهان در قامت مدعی کشان/ خمز به تراکتور نمی آید!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر برای سایر مدعیان خط و نشان کشید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19 امروز در اولین بازی خود در فصل جدید مقابل تراکتور به میدان رفت و توانست به پیروزی پر گل اما جنجالی دست پیدا کند.. دیداری که جذاب پیش رفت چرا که نه تنها طلایی پوشان انتقام شکست در بازی جنجالی دور برگشت فصل قبل را گرفتند بلکه شروعی قدرتمند در فصل جدید رقم زدند.

داوران: پیام حیدری، محمد عطایی، علی اکبر نوری، محمدرضا تارخ

ناظر بازی: ابوطالب طاهریان

در ادامه گزارش مهمترین اتفاقات و حواشی این بازی را مرور کنید ..


خلاصه بازی:

در شروع بازی تراکتور سعی کرد مالکیت خود را تحمیل کند و در این بین بازیکنان سپاهان را مجبور کردند در همان دقایق ابتدایی چند مرتبه با خطا بازی را متوقف کنند اما این طلایی پوشان میزبان بودند که در دهمین دقیقه بازی با شهریار مغانلو به گل اول بازی رسیدند. در ادامه سپاهان بیشتر سوار بر بازی شد و در دقیقه 25 موفق شد توسط بازیکن سابق تراکتور یعنی رضا اسدی به گل دوم برسد. درگیری بازیکنان در وقت‌های تلف شده از حواشی مهم این نیمه بود.

در نیمه دوم اما شرایط بازی تغییر کرد. هر چند در دقیقه 61 روی اشتباه مرگبار دروازه‌بان و مدفافع تراکتور این تیم سپاهان بود که به گل سوم رسید اما در مجموع باید گفت که نیمه دوم تب و تاب نیمه اول را نداشت. البته بعد از اخراج نیلسون جونیور و صفا هادی در دقایق 80 و 86 حرارت بازی کمی بالا رفت و شاگردان خمز در دقیقه 89 قفل دروازه میزبان را شکستند اما این گل مانع برد قاطع سپاهان نشد و در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود مورایس و شاگردانش تمام شد.

خلاصه بازی


ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، محمد کریمی (ارشیا سرشوق 70)، محمد قربانی، رضا اسدی، رضا شکاری (کاوه رضایی 66)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو (هادی محمدی 81).

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، عارف آغاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان پور، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستا واگنین (عارف رستمی 66)، محمد قنبری، آلوارو خیمنز (سیامک نعمتی 70) و امیر حسین حسین‌زاده (سعید کریم آذر 70).

کارت زرد: میلاد زکی پور (6)، رضا شکاری (12)، جونیور (15 و 80)، فرشاد احمدزاده (45)، محمد دانشگر (5+45)، صفا هادی (5+45 و 86)، عارف رستمی (90)، محمد آقاجان پور (2+90)، ریکاردو آلوز (6+90)، کاوه رضایی (6+90)، شجاع خلیل زاده (7+90)

کارت قرمز: نیلسون جونیور (80)، صفا هادی (86)

گل‌های بازی: شهریار مغانلو (10)، رضا اسدی (25)، رضا شکاری (61)


نیمه اول:

دقیقه 7: ضربه ایستگاهی ریکاردو آلوز به شکلی خطرناک به درون محوطه سپاهان ارسال شد و در حالی که چیزی نمانده بود ضربه سر ناقص مغانلو به یک گل به خودی تبدیل شود اما در نهایت تبدیل به کرنر شد.

(گل اول سپاهان) دقیقه 10: روی فرار خط حمله سپاهان روی پاس عمقی بلندی که از زمین خودی ارسال شد، توپ به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن بعد از کنترل خوبی که انجام داد توپ را به شهریار مغانلو رساند تا موتور گلزنی آقای گل فصل قبل خیلی زود روشن شود.

گل اول سپاهان به تراکتور

دقیقه 22: در حالی که بازیکنان سپاهان در موقعیت حمله قرار داشتند، محمد آقاجان پور درون محوطه جریمه با پاس به رو به عقب توپ را به پورحمیدی رساند. در این صحنه تمام اعضای نیمکت سپاهان معتقد به خطای پاس به عقب برای دروازه‌بان بودند اما داور چنین نظری نداشت.

دقیقه 24: در حالی که توپ بعد از تبادل بین بازیکنان دو تیم در آستانه خروج از زمین بود، شهریار مغانلو خود را در آخرین لحظه اجازه این کار را نداد و توپی را مقابل دروازه تراکتور فرستاد که بعد از دخالت رضا اسدی به شکلی ناباورانه توسط اخباری دفع شد.

(گل دوم سپاهان) دقیقه 25: فرار دیدنی رضا شکاری از پشت مدافعان سمت چپ و ورود به محوطه تراکتور موقعیت گلزنی ایجاد کرد و این بازیکن توپ را به رضا اسدی رساند و اسدی به راحتی دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

گل دوم سپاهان به تراکتور

دقیقه 29: ارسال تند و تیز ریکاردو آلوز به شجاع خلیل زاده رسید و ضربه سر خطرناک این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: شوت رامین رضاییان از زاویه بسته توسط حسین پورحمیدی دفع ناقص شد و در ادامه در حالی شوت شهریار مغانلو به تیر افقی دروازه برخورد کرد که قبل از آن داور خطای بازیکنان سپاهان را اعلام کرده بود.

دقیقه 37: شهریار مغانلو با کنترل توپ درون محوطه تراکتور و یک حرکت فنی شجاع خلیل زاده را از پیش رو برداشت و ضربه‌ای زد که به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی ریکاردو آلوز به دهانه دروازه سپاهان ارسال شد و این موقعیت جدی بعد از فعل و انفعال بازیکنان دو تیم در نهایت تبدیل به کرنر رفت.

* پنج دقیقه وقت تلف شده برای نیمه اول بازی لحاظ شد.

دقیقه 4+45: در یک صحنه برخورد در میانه میدان، شجاع خلیل زاده با رضا اسدی درگیری لفظی پیدا کرد که این در ادامه به درگیری فیزیکی بین صفا هادی و محمد دانشگر منجر شد تا برای دقایقی بازی متوقف شود.

درگیری شدید دانشگر و هادی

نیمه دوم:

دقیقه 48: ارسال بلند تراکتوری‌ها به روی دروازه حریف به خیمنز نرسید و بعد از آنکه عرض زمین طی کرد به بیرون رفت.

(گل سوم سپاهان) دقیقه 61: توپ بلندی که از میانه‌های زمین به سمت دروازه تراکتور ارسال شد، با خروج مرگبار حسین پورحمیدی و غفلت عجیب مدافع تراکتور، رضا شکاری با یک ضربه سر سپاهان را به گل سوم رساند.

گل سوم سپاهان به تراکتور

دقیقه 65: شوت مهاجم تراکتور به خوبی توسط پیام نیازمند مهار شد.

دقیقه 79: نیلسون جونیور به دلیل خطایی بی دلیل با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه 86: صفا هادی بعد از آنکه کاوه رضایی را با خطا متوقف کرد، دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و اخراج شد.

دقیقه 87: عارف رستمی در حالی که می‌توانست برای تراکتور خلق موقعیت کند، ضربه کم دقتی به توپ زد که به راحتی توسط پیام نیازمند مهار شد.

(گل اول تراکتور) دقیقه 88: سانتر بدون نقص محمد نادری به درون محوطه سپاهان با ضربه سر عارف رستمی همراه شد که این توپ ابتدا توسط پیام نیازمند دفع شد و روی توپ برگشتی سعید کریم آذر با یک ضربه سر گل اول تراکتور را به ثمر رساند.

گل اول تراکتور به سپاهان

* برای نیمه دوم، شش دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفته شد.

دقیقه 2+90: ضربه کاشته سپاهانی‌ها چسبیده به محوطه حریف توسط رامین رضاییان زده شد اما راه به جایی نبرد و مدافعان تراکتور توپ را دور کردند.

دقیقه 8+90: ارسال ضربه ایستگاهی به مقابل دروازه تراکتور به شکلی خطرناک صورت گرفت اما تبدیل به گل نشد.

6442