تراکتور و سپاهان مساوی کردند، استقلال و پرسپولیس جشن گرفتند!

تراکتور و سپاهان مساوی کردند، استقلال و پرسپولیس جشن گرفتند!

پایگاه خبری فوتبالی- تساوی بدون گل در تبریز بیش از هر تیم دیگری به سود سرخابی‌های پایتخت بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و سپاهان امسال به خوبی توانستند خود را به بالای جدول نزدیک کنند و یک تهدید جدی برای دو تیم پرهوادار پایتخت باشند.

در حالی که تراکتور در تبریز مقابل چشمان بیش از 80 هزار تماشاگر از سپاهان میزبانی می‌کرد و هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز مبارزه می‌کردند، هواداران استقلال و پرسپولیس آرزویی جز تساوی در این مسابقه نداشتند و امیدوار بودند توقف این دو رقیب به دست خود آن‌ها رقم بخورد.

در خبری که سایت فوتبالی روز گذشته منتشر کرد، معادلات مختلف دیدار تراکتور - سپاهان را بررسی کردیم و گفتیم تراکتور می‌تواند با پیروزی در این جدال حساس، جایگاه خودش را در رده سوم جدول تثبیت کند و تنها 2 امتیاز با پرسپولیس فاصله داشته باشد.

از سوی دیگر، سپاهان هم فقط و فقط به پیروزی می‌اندیشید بلکه بتواند در بازی‌های آینده، بالاخره در یک جا یقه پرسپولیس را بگیرد و به رده دوم برسد. اما هیچکدام از این سناریوها اتفاق نیفتاد و نمایندگان تبریز و اصفهان ترمز یکدیگر را کشیدند تا کمی از کورس قهرمانی فاصله بگیرند.

در حال حاضر استقلال با 46 امتیاز صدرنشین جدول است، پرسپولیس با 43 امتیاز در تعقیب رقیب همیشگی قرار دارد، تراکتور و سپاهان هم به ترتیب با 39 و 38 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

البته سپاهان یک بازی کمتر از تراکتور برگزار کرده و این فرصت را دارد که با کسب نتیجه خوب در بازی‌های آینده به رده سوم برسد.

نکته حائز اهمیت اینجاست که تساوی بدون گل در تبریز، به هیچ عنوان نتیجه‌ای نبود که سپاهان و تراکتور به دنبال آن بودند و زمانی که اسکوربورد ورزشگاه در پایان نتیجه 0-0 را نشان داد، این استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها بودند که از ته دل لبخند زدند و نفس راحتی کشیدند!

7474