12 امتیاز از شش بازی استقلال را قهرمان لیگ برتر می‌کند

12 امتیاز از شش بازی استقلال را قهرمان لیگ برتر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با کسب چند امتیاز قهرمان لیگ بیست و یکم خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر پس از وقفه یک ماهه در حالی قرار است از  سر گرفته شود که سرخابی‌ها نفس به نفس هم در حال رقابت برای بردن لیگ هستند و شرایط جدول نشان می‌دهد هر تیم دیگری را باید در این رقابت کاملا نادیده گرفت. 

حالا فقط یکی از این دو تیم می‌توانند لیگ را به سود خودشان رقم بزنند، شاید از اولین دوره لیگ برتر تا امروز، دیگر هیچ‌وقت چنین رقابت نزدیکی بین این دو تیم وجود نداشته است. به نظر می‌رسد که باید خودمان را برای یک لیگ بسیار هیجان‌انگیز و یک پایان بسیار نفس‌گیر در این فصل آماده کنیم. رقابتی که بعید نیست تا آخرین روز، آخرین هفته و آخرین مسابقه ادامه داشته باشد.

در حالی که اختلاف استقلال با قرمزهای پایتخت 6 امتیاز است در صورتی که شاگردان فرهاد مجیدی موفق شوند از 6 بازی آینده خود 12 امتیاز کسب کنند پس از 10 سال قهرمان لیگ برتر خواهند شد و می‌توانند جشن قهرمانی برپا کنند. البته باید منتظر ماند و دید جام در روز پایانی به قهرمان داده می شود یا اینکه در همان روز قهرمان شدن پیش از پایان لیگ جام را به تیم قهرمان می دهند. 

استقلالی‌ها قرار است به ترتیب به مصاف سپاهان در اصفهان، شهرخودرو در مشهد، فولاد در اهواز، آلومینیوم اراک در تهران ، مس در رفسنجان و نفت مسجد سلیمان در تهران بروند و در صورت کسب 4 برد از 6 بازی آینده و یا ترکیبی از برد و مساوی که 12 امتیاز شود به مقام قهرمانی برسند. این احتمال هم وجود دارد در صورت لغزش پرسپولیس مقابل حریفان استقلالی‌ها قهرمانی خود را زودتر از زمان ممکن جشن بگیرند و این 12 امتیاز کمتر هم بشود.

7655