چهار بازیکنی که فلیک آن‌ها را بهترین بازیکنان بارسلونا می‌داند

چهار بازیکنی که فلیک آن‌ها را بهترین بازیکنان بارسلونا می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک به تازگی سرمربی بارسلونا شده است و کار خود را در جمع آبی و اناری ها به زودی شروع می کند و باید دید که دوران هانسی فلیک در بارسا به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، باید دید که در تابستان پیش رو بارسلونا چه تغییراتی را در ترکیبش خواهد داشت چرا که یکی از اصلی ترین دلایل برکناری ژاوی هرناندز این بود که سیاست های نقل و انتقالاتی اش با خوان لاپورتا در تضاد بود. لاپورتا اعتقاد داشت که ژاوی باید از بازیکنانی که در بارسلونا هستند به درستی استفاده کند و بهره ببرد. این در حالی است که ژاوی هرناندز به دنبال بازیکنان جدید بود تا ترکیب بارسلونا را تقویت کند.

حالا به نقل از pais، هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا، چهار تا از بازیکنان بارسلونا، بهترین بازیکنان این تیم می داند و این بازیکن ها قرار است نقشی کلیدی را در ترکیب تیمش بازی کنند. این بازیکن ها عبارتند از: پدری، لامین یامال، فرنکی دی یونگ و رونالد آرائوخو.

آرائوخو بازیکنی بود که پس از اخراج شدن مقابل پاری سن ژرمن به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و برخی ها معتقد بودند که بارسا باید در تابستان او را به فروش برساند اما هانسی فلیک به این بازیکن اعتماد دارد و می خواهد او را نگه دارد.

1470