مالک پی‌اس‌جی: یوونتوس با این مربی به دوران اوج بازخواهد گشت

مالک پی‌اس‌جی: یوونتوس با این مربی به دوران اوج بازخواهد گشت

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاریسن ژرمن مدعی است تیاگو موتا می تواند یوونتوس را به دوران اوجش بازگرداند.

به گزارش فوتبالی، تیاگو موتا در فصل 2023-24 سرمربی بولونیا بود و موفق شد همراه با این تیم دست به کار بسیار بزرگی بزند و رتبه پنجم را کسب کند تا بولونیا در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. اما تیاگو موتا در فصل آینده دیگر سرمربی بولونیا نخواهد بود و به خاطر عملکرد شگفت انگیزش، مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته و به احتمال فراوان، در فصل آینده سرمربی یوونتوس خواهد بود. 

موتا سابقه بازی در پاریسن ژرمن را برای 6 فصل دارد و به همین خاطر است که ناصر الخلیفی خیلی خوب او را می شناسد و درباره موتا به خبرنگاران گفت: "بهترین ها را برای تیاگو آرزو می کنم. او یک انسان فوق العاده است که قطعاً دست به انجام کارهای بزرگی در تورین خواهد زد. او به مدت 6 فصل بازیکن پی اس جی بود و توانست جام های زیادی برنده شود و البته من هم توانستم با شخصیت بزرگی مثل او آشنا شوم. او در داخل و خارج از زمین، یک الگو برای همه بود. امیدوارم که در چالش جدیدش با یوونتوس به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند که البته می دانم موفق به انجام این کار خواهد شد."

4416