پورحمیدی صاحب یک رکورد ویژه در لیگ برتر

پورحمیدی صاحب یک رکورد ویژه در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان تراکتور باثبات‌ترین بازیکن فصل جاری بین تمامی تیمهای لیگ برتری بوده است.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی را باید تنها بازیکن برنده تراکتور در بازی با پیکان دانست. دروازه‌بانی که با بسته نگه داشتن دروازه خود، هفدهمین کلین‌شیت فصلش را ثبت کرد تا به آمار کلین‌شیتش در آلومینیوم برسد و حالا این سنگربان خوزستانی می‌تواند با یک کلین‌شیت دیگر از این رکورد گذشته و برای اولین بار در یک فصل فوتبالی، هجده کلین‌شیت داشته یاشد.

جدا از این مساله، پورحمیدی یک رکورد ویژه بین تمام بازیکنان لیگ برتری  دارد. او تنها بازیکن در بین تمامی بازیکنان لیگ برتری است که در تمامی دقایق این فصل برای تیمش به میدان رفته و حتی یک دقیقه هم بیرون ننشسته تا رکوردی جالب توجه برای خود ثبت کند.

این در حالی است که سنگربان تی‌تی‌ها با انتقادهای نسبتا زیادی در طول فصل مواجه بوده ولی همواره گزینه اول پاکو خمز و حمید مطهری برای ضور در ترکیب اصلی بوده و در صورت اینکه در دو بازی بعدی هم به طور کامل به میدان برود، تنها بازیکنی خواهد بود که تمامی دقایق یک فصل را به صورت کامل بازی کرده است.

پورحمیدی آخرین بار در هفته پایانی لیگ گذشته در دقیقه ۶۴ بازی آلومینیوم اراک و سپاهان تعویض شد و پس از آن دیگر هیچ وقت از روی نیمکت شاهد بازی تیمش نبوده است.

1997