گزینه‌های هدایت فرمان تراکتور؛ سه ایرانی و چندین خارجی

گزینه‌های هدایت فرمان تراکتور؛ سه ایرانی و چندین خارجی

پایگاه خبری فوتبالی - مبهم ترین موضوع پیرامون نقل و انتقالات تراکتور، انتخاب سرمربی برای این تیم است.

به گزارش فوتبالی، با اینکه محمدرضا زنوزی همچنان تصمیمش برای ادامه تیمداری را به صورت رسمی اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد تکلیف این موضوع در طول هفته آتی مشخص شود و البته پیش بینی‌ها بر ادامه تیمداری تاجر متمول تبریزی است.

با این وجود خبرها حاکی از توافق تراکتور با سه بازیکن پرسپولیسی سرشناس یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر و هافبک گل‌گهر یعنی علیرضا علیزاده است و باید شاهد رونمایی از این خریدهای داغ تراکتور پس از تصمیم رسمی زنوزی ماند اما شاید مبهم ترین موضوع نقل و انتقالات تی‌تی‌ها انتخاب سرمربی باشد که اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست.

تنها فردی که این روزها به نیمکت لرزان تراکتوری‌ها لینک شده، داوید بتونی دستیار سابق زین‌الدین زیدان با کارنامه بسیار ضعیف سرمربیگری در یک تیم سوئیسی است که این خبر توسط رسانه‌های اسپانیایی نظیر موندو دپورتیوو و رلوو منتشر شده و مشخص نیست تا چه اندازه حقیقت خواهد داشت. خبری که چندان هم مورد استقبال پرشورها در فضای مجازی قرار نگرفته است.

با اینکه انتخاب گزینه خارجی از ابتدا هم برای تی‌تی‌ها مطرح بود ولی با این وجود این تیم، چشمی هم به بازار داخلی داشته و سه گزینه آن‌ها برای سپردن هدایت تیمشان در فصل بعدی محرم نویدکیا، مجتبی حسینی و محمد ربیعی بودند که هنوز هم پرونده حضور آن‌ها به طور کامل بسته نشده است.

واقعیت اینکه تراکتور برای انتخاب سرمربی لیستی بلند و بالا از سرمربیان خارجی در کنار این سه ایرانی را به خود می‌بیند و شاید پاسخ این پرسش با ورود رسمی شخص زنوزی، انتخاب مدیرعامل و تبیین سیاستهای باشگاه در هفته آتی مشخص شود و احتمالاً قرمزها دوست داشته باشند سرمربی خود را پیش از خریدهای به نامشان معرفی کنند!

1997