استقلال هنوز از ایفمارک برای چشم یامگا استعلام نگرفته است/ یامگا بینایی اش را از دست داد؟

استقلال هنوز از ایفمارک برای چشم یامگا استعلام نگرفته است/ یامگا بینایی اش را از دست داد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره فرانسوی استقلال وضعیت نامشخصی برای فصل آینده دارد.

به گزارش فوتبالی، ماجرای کوین یامگا برای باشگاه استقلال تبدیل به یک معضل سخت شده است. یامگا که یکی از بهترین بازیکنان خارجی باشگاه استقلال است در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم و در جریان یکی از تمرینات استقلال به دلیل برخورد استوک‌های کفش امید حامدی‌فر از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد.

در ابتدا مصدومیت او چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما کم کم مشخص شد مشکل او بسیار جدی‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. کار به جایی رسید که بعد از چند عمل جراحی هم وضعیت بینایی چشم چپ او به حالت عادی برنگشت و کار به جایی رسید که او تمام مسابقات فصل را از دست داد و حالا برخی خبرها منتشر شده که او بینایی‌اش را از دست داده است!

اما این پایان کار نبود و حالا خبر رسیده است که یامگا حداقل مسابقات نیم‌فصل اول لیگ بعدی را هم از دست خواهد داد. به همین دلیل باشگاه استقلال نام او را از لیست فصل بعدی خارج کرده است. گفته می‌شود باشگاه استقلال درباره وضعیت یامگا نامه‌ای به ایفمارک زده است تا تکلیف او را مشخص کند.

اما فوتبالی مطلع شده است که ایفمارک هنوز هیچ نامه‌ای از استقلال درباره کوین یامگا دریافت نکرده است و هر تصمیمی که درباره او گرفته شود با تصمیم و تشخیص باشگاه استقلال است. به هر حال چیزی که مسلم است یامگا در فصل آینده جایی در لیست استقلال نخواهد داشت.

1359