اتفاقی که تحت تاثیر کامبک قرمزها قرار گرفت؛ تکرار یک ماجرا بعد از حدود 8 سال

اتفاقی که تحت تاثیر کامبک قرمزها قرار گرفت؛ تکرار یک ماجرا بعد از حدود 8 سال

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس بعد از گذشت تقریبا ۸ سال، مجددا در یک مسابقه لیگ برتری در یک نیمه سه مرتبه دروازه‌اش باز شد! 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس اگرچه کامبکی رویایی جلوی استقلال خوزستان زد و با برتری مقابل این تیم و توقف استقلال در قائمشهر، به صدر جدول رسیدند اما اوسمار ویرا که تیمش حالا تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی شده، قطعا اتفاقات نیمه اول بازی امشب تیمش را به شکل ویژه بررسی خواهد کرد. اتفاقاتی که باعث شد بین دو نیمه، برخی هواداران پرسپولیس در اعتراض به عملکرد تیم محبوبشان، ورزشگاه را ترک کنند.

شاگردان اوسمار در شرایطی نیمه اول مصاف خود با آبی‌های خوزستانی را با شکست ۳ بر صفر به پایان رساندند که آخرین بار پرسپولیس در دربی شماره ۸۴ که به هفته بیست و یکم لیگ شانزدهم بازمی‌گردد در یک نیمه سه گل از حریفش خورد. همان مسابقه‌ای که استقلال با هدایت علیرضا منصوریان توانست بعد از ۵ سال مجددا قرمزها را در دربی شکست بدهد.

حالا بعد از سپری شدن تقریبا ۸ سال پرسپولیسی‌ها نگران بودند که مبادا تکرار این اتفاق باعث دور شدن آنها از کورس قهرمانی شود اما کامبک رویایی شاگردان اوسمار در نیمه دوم بازی باعث شد که این سه گل خورده، تحت تاثیر یکی از شیرین‌ترین بردهای قرمزها از دید هوادارانش قرار بگیرد.

9098