لیورپول مذاکرات اولیه برای جذب ستاره کریستال پالاس را آغاز کرد

لیورپول مذاکرات اولیه برای جذب ستاره کریستال پالاس را آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول گام های اولیه را برای جذب وینگر تیم ملی فوتبال انگلیس برداشته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای
و بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از منابع نزدیک به باشگاه کریستال پالاس مدیران باشگاه لیورپول با ایبریچی ازه وینگر تیم ملی فوتبال انگلیس و مدیر برنامه های او تماس گرفت و خواستار مذاکره با تیم کریستال پالاس برای انتقال این بازیکن شده است. پیش از این هم تیم های دیگری مانند منچسترسیتی و تاتنهام هم علاقه خود را به بازیکن شماره ۱۰ ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرده اند اما لیورپول گام های اولیه را جدی تر برداشته است.

باشگاه کریستال پالاس مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد زیرا آنتونیو نوسا به عنوان جایگزین او انتخاب شده است. مایکل اولیسه دیگر بازیکن سرشناس تیم شهر لندن است که به زودی راهی بایرن مونیخ در بوندسلیگا خواهد شد. بند فسخ ایبریچی ازه ۶۰ میلیون پوند است و علاوه بر آن هر تیمی که بخواهد او را جذب کند، باید ۸ میلیون پوند نیز به عنوان بند  پاداش به تیم کریستال پالاس بپردازد.

این بازیکن در تیم کویینز پارک رنجرز چهره شد و با حضور در ترکیب تیم کریستال پالاس و بازی های بسیار خوب یکی از مردان تیم گرت ساوتگیت در یورو ۲۰۲۴ است و پس از پایان رقابت ها به نظر به تیم جدیدی انتقال پیدا خواهد کرد.

۱۰۰۹