مورایس: نمی‌دانم فردا زنده هستم یا نه که به جام حذفی فکر کنم/ مسائل مهمتر از فوتبال هم وجود دارد

مورایس: نمی‌دانم فردا زنده هستم یا نه که به جام حذفی فکر کنم/ مسائل مهمتر از فوتبال هم وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سپاهان گفت: اکنون لیگ برتر را در پیش داریم و برای آن آماده می‌شویم. نمی‌دانم فردا زنده هستم یا نه که درباره جام حذفی فکر کنم.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از تقابل با هوادار در هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر در ابتدا بابت شهادت رئیس جمهور به مردم ایران و خانواده آیت‌الله رئیسی تسلیت گفت و اظهار کرد: فوتبال یک بازی است. لحظاتی در فوتبال هست که چیزهای مهم‌تری از بازی وجود دارد، مثل صلح و زندگی، برای سلامتی و زندگی یکدیگر بهترین‌ها را آرزو کنیم.

وی ادامه داد: فصل ساده‌ای برای باشگاه ما نبود، نمی‌دانم چه پیش می‌آید، چیزی که مهم است این است که بهترین خودمان باشیم. حالا بیشتر درک می‌کنید که چرا می‌گویم در لحظه زندگی می‌کنم.

وی با اشاره به بازی فردای تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم فردا یکی از بهترین روزهای ما باشد و بازی خوبی شاهد باشیم. نتیجه را نمی‌دانم اما امیدوارم از بازی و جو ورزشگاه لذت ببریم و با شادی زمین را ترک کنیم.

سرمربی سپاهان درباره استراتژی‌اش در جام حذفی و لیگ‌برتر برای کسب جام، تصریح کرد: ما اکنون لیگ برتر را داریم و برای آن آماده می‌شویم. بهترینمان را انجام می‌دهیم.هدفمان برد بازی فرداست. نمی‌دانم فردا زنده هستم یا نه که درباره جام حذفی فکر کنم.

وی همچنین درباره لیست بازیکنان تمدیدی نیز گفت: هنوز چیزی برای تمدید به باشگاه نگفته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ادامه حضور محمد کریمی در سپاهان عنوان داشت: من در تیم به همه بازیکنان باور دارم، فوتبال برای ما دشوار بود و مشکلاتی یک روزه برای ما ایجاد شد که حل آن یک ماه زمان می‌خواست، طوفانی در گروه ما ایجاد شد که کنترل آن خیلی سخت بود؛ آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد

وی ادامه داد: به نظر من موفقیت فقط نتیجه نیست؛ باشگاه مشکلات زیادی داشت که طوری که می‌خواستیم، پیشرفت نکردیم، لیگ تمام شود، تصمیمات در آخر عادلانه و بهتر گرفته می‌شود.

مورایس گفت: کریمی بازیکن خیلی خوبی است و به کیفیت این بازیکن باور دارم، باید مذاکره طوری باشد که بازیکن و باشگاه خوشحال باشند، این چیزی است که باشگاه در زمان درست به نحو احسن انجام می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی چیزها مهم هست، باید قوانین برای فصل بعد را بدانیم، همچنین باید بودجه را بدانیم تا مدیریت کرد، کنترل باید برای همه باشگاه‌ها باشد تا لیگ بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: در ایران با بودجه ۷ میلیون دلاری نمی‌توان با کسی رقابت کرد، فقط باید در لیگ کوچک و در خانه خودمان با هم باشیم و این بودجه‌ها برای تیم‌های کوچک در لیگ‌های کوچک است؛ اگر به تونس بروم هم به این بودجه فکر نمی‌کنم.

وی در مورد مصدومان سپاهان گفت: رضا اسدی در تمرین دیروز مصدوم شد، میلاد زکی‌پور نیز در حال سپری کردن دوران مصدومیت خود است.

مورایس در مورد عیسی عباس عنوان داشت: هر بازیکنی کیفیت دارد و به زمان نیاز دارد تا به کیفیت لازم برسد، طوری که با عیسی عباس برخورد شد، این اجازه را به وی نداد و خدارشکر عیسی عباس فارسی متوجه نمی‌شود؛ بازیکن خارجی باید وفق پیدا کند و بازی کند، به همین دلیل تصمیم گرفتم از آن استفاده نکنم زیرا اینقدر جو علیه وی بود که نمی‌شد اما الان می‌توان از وی استفاده کرد، ریکاوری کرده و برگشته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تقابل با مسعود شجاعی گفت: از عملکرد آن در لالیگا خاطره‌ای ندارم، در یک بازی در ورزشگاه اوساسونا با آن‌ها بازی داشتیم که بازی آن‌ها مانند استقلال بود، در آن بازی جواد نکونام گلزنی کرد و فقط نکونام را به یاد دارم.

7474