لطف دو تراکتوری سابق به تی‌تی‌ها در راه آسیایی شدن

لطف دو تراکتوری سابق به تی‌تی‌ها در راه آسیایی شدن

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن سابق تراکتور در برد دیروز تیمهایشان در جام حذفی نقش به سزایی داشتند.

به گزارش فوتبالی، با مشخص شدن فینالیست های جام حذفی، دیدار پایانی این رقابت ها در تعیین سهمیه آسیایی نقشی نخواهد داشت و فقط برای مشخص شدن قهرمان برگزار خواهد شد چرا که باتوجه به رتبه سومی سپاهان و عدم صدور مجوز حرفه‌ای مس رفسنجان، تکلیف سهمیه‌های فصل بعد فوتبال باشگاهی ایران در رقابت های آسیایی مشخص شده است.

اما شاید خوش‌شانس‌ترین تیم از صعود مس رفسنجان و سپاهان به فینال، تراکتور بود که باز هم با عدم صدور مجوز حرفه‌ای یک تیم راهی رقابتهای آسیایی خواهد شد و نماینده قطعی ایران در رقابت های سطح دو آسیایی است. تی‌تی‌ها فصل گذشته هم به لطف عدم صدور مجوز حرفه‌ای استقلال راهی بازی پلی‌آف شدند.

اما در این خوش‌شانسی، رد پای دو بازیکن سابق تراکتور هم دیده می‌شود.

هادی محمدی مدافع فصل گذشته تراکتور که یکی از کاپیتانهای این تیم هم محسوب می‌شد، پس از اینکه سپاهان از میهمان خود عقب افتاد، دو گل وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد و باعث برد شاگردان مورایس و صعود آنها به فینال شد.

در بازی دیگر هم داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان تبریزی نارنجی‌ها که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را هم دارد، توانست دو پنالتی آلومینیوم را در ضیافت پنالتی ها مهار کند و بدین ترتیب باعث برد شاگردان محرم نویدکیا و صعود به فینال شود.

1997