ترکیب احتمالی استقلال برای فینال قائمشهر/ 3 تغییر در راه است؟

ترکیب احتمالی استقلال برای فینال قائمشهر/ 3 تغییر در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب استقلال برای دیدار برابر نساجی احتمالا 3 تغییر خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اختلاف یک امتیازی بین استقلال و پرسپولیس و رقابت در پایین جدول برای بقا باعث شده تا لیگ برتر در هفته‌های پایانی با هیجان و حساسیت بسیار بالایی دنبال شود. استقلال که شانس اول قهرمانی است، این هفته باید برای حفظ صدرنشینی به قائمشهر برود و مقابل شاگردان ساکت الهامی قرار بگیرد.

در شرایطی که شاگردان نکونام محکوم به کسب پیروزی مقابل نساجی هستند، به نظر می رسد با برگشت سه بازیکن کلیدی این تیم، نکونام شرایط بهتری را برای انتخاب ترکیب نسبت به بازی با فولاد خواهد داشت. آرمین سهرابیان پس از هفته ها مصدومیت حالا به شرایط بازی رسیده و می تواند به میدان برود و روزبه چشمی و صالح حردانی هم که از بازی با فولاد محروم بودند، برای دیدار با نساجی در دسترس هستند.

نکونام که در بازی با فولاد تیمش را با سیستم چهار دفاعه روانه میدان کرده بود، احتمالا با بازگشت آرمین سهرابیان، باز هم استقلال با سه دفاع به میدان خواهد رفت که سلیمی و سیلوا در کنار سهرابیان خط دفاع استقلال در این دیدار را تشکیل خواهند داد. 2 تغییر دیگر که احتمالا در ترکیب آبی ها صورت گیرد، بازگشت روزبه چشمی و صالح حردانی پس از گذراندن محرومیتشان خواهد بود و با این حساب امید حامدی فر و میلاد فخرالدینی نیمکت نشین خواهند شد. 

با این تفاسیر احتمالا استقلال با این ترکیب به مصاف نساجی خواهد رفت: حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

در طرف مقابل نساجی فقط 3 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و اصلا دوست ندارد باز هم وارد این منطقه شود و به همین دلیل آبی‌های پایتخت قطعا کار سختی را برای حفظ صدرنشینی خواهند داشت. نکونام امیدوار است با این تغییرات، موفق به کسب سه امتیاز این دیدار حساس شود و دست پُر قائمشهر را ترک کند.

2636