گزارش ویژه/ 5 گل برتر رویارویی‌های استقلال و نساجی (ویدیو)

گزارش ویژه/ 5 گل برتر رویارویی‌های استقلال و نساجی (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی-  قسمت دوازدهم رویارویی‌های لیگ برتری استقلال و نساجی، امشب در قائمشهر اکران می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، دوئلی که با برهوت گل استارت خورد ولی در رویارویی‌های اخیر، گلهای زیادی داشته است. با وجود اینکه دو تیم تنها 11 بازی برابر هم انجام داده‌اند ولی گل زیبا کم نزده‌اند. «فوتبالی» این 5 گل را به عنوان برتر انتخاب کرده که می‌شد با حضور شوت دقیق فرشید اسماعیلی در بازی رفت لیگ بیستم یا ضربه دیدنی پای چپ وریا غفوری در بازی برگشت آن فصل، پر و پیمان‌تر هم شود.

* متین کریم‌زاده

  بازی برگشت لیگ بیستم در قائمشهر. استقلال در این رویارویی با نتیجه 3 یک برنده شد. گل سوم تیم مجیدی را متین کریم‌زاده زد. او توپ را پشت محوطه جریمه کنترل کرد و با ضربه قوسی غیرقابل مهارش، سقف دروازه نساجی را فرو ریخت.

* ایوب کلانتری

  بازی برگشت لیگ بیست و دوم در قائمشهر. دیداری که با تساوی یک یک به پایان رسید. نساجی از فاصله 25 متری صاحب یک ضربه آزاد شد. ایوب کلانتری پشت توپ ایستاد و آن را به زیباترین شکل ممکن به تور دروازه حسینی و استقلال، دوخت.

گلهای برتر بازیهای استقلال و نساجی

* محمد عباس‌زاده

  بازی رفت لیگ نوزدهم در قائمشهر. دیداری که تیم استراماچونی با نتیجه 2 یک برد. روی یک دفع و برگشت آن، محمد عباس‌زاده پشت به دروازه صاحب توپ شد و با یک ضربه آکروباتیک، دروازه حسینی را به زیبایی گشود و نساجی را به بازگشت امیدوار کرد. 

* ابوالفضل جلالی

  بازی رفت لیگ بیست و سوم در تهران. دیداری که استقلال با 4 گل برنده‌اش شد. ابوالفضل جلالی، پاس آرام سهرابیان را کنترل کرد و به سمت دروازه مهمان رفت. شوت پای راست او، قوسی عجیب برداشت و از بالای سر رشید مظاهری وارد دروازه نساجی شد.

* محمد میری

  بازی برگشت لیگ نوزدهم و زیباترین گل رویارویی‌های دو تیم در لیگ برتر. استقلال در خانه با یک گل از مهمان جلو بود. توپ روی قوس میانی و درون زمین استقلال به میری رسید و شوت استثنایی او از حوالی 50 متری در گوشه دروازه حسینی آرام گرفت.

5390