نوستالژی/ 1+5 لحظه ویژه استقلال برابر نساجی در لیگ برتر (ویدیو)

نوستالژی/ 1+5 لحظه ویژه استقلال برابر نساجی در لیگ برتر (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - 6 برد و 5 مساوی؛ استقلال هنوز به نساجی در لیگ برتر نباخته ولی رقیب آسانی هم پیش رو نداشته است.

به گزارش فوتبالی، نساجی هرگز در یک فصل، در هر دو بازی رفت و برگشت به استقلال نباخته است. این 1+5 لحظه را به عنوان نوستالژی رویارویی‌های دو تیم به یاد می‌آورید؟

* نمایش متین

  بازی برگشت لیگ بیستم استقلال برابر نساجی در قائمشهر، تنها حضور متین کریم‌زاده در ترکیب اصلی آبی‌ها بود. و او این اعتماد را با یک نمایش درخشان، جواب داد. تیمِ مجیدی این بازی را با نتیجه 3 یک برد که کریم‌زاده، همه‌کاره‌اش بود. خطای پنالتی منجر به گل اول روی کریم‌زاده رقم خورد. پاس گل دوم را کریم‌زاده داد و زننده گل سوم با یک ضربه استثنایی هم کریم‌زاده بود.

* گل‌نزن مثل سجاد

  بازی برگشت فصل قبل در قائمشهر. تنها تساوی روزهای پایانی ساپینتو که اگر سجاد شهباززاده نبود شاید آبی‌ها را به رکورد تاریخی 10 برد پیاپی می‌رساند. شماره 10 پاس کات‌بک محبی را جلوی دروازه کاملا خالی به بیرون زد تا استقلال برنده نشود. احتمالا این رای 4 میلیاردی، پاداش آن ضربه عجیب به بیرون دروازه است.

* هیس به گزارشگر

  نساجی با حضور مجید جلالی برابر استقلال در بازی رفت لیگ بیستم قرار گرفت. آنها به خوبی از دروازه‌شان محافظت کردند و بازی بدون گل در جریان بود. محمد سیانکی، گزارشگر بازی، در حال تعریف و تمجید از نساجی بود که شوت دقیق فرشید اسماعیلی به گوشه دروازه رفت و گل شد. دقایقی بعد، استقلال یک پنالتی را هم با ضربه چیپ قایدی، از دست داد.

لحظات جالب تقابل نساجی و استقلال

* در 6 دقیقه

  بازی رفت دو تیم در این فصل، تبدیل شد به آخرین حضور مهدی رحمتی روی نیمکت نساجی. تیم او با یک گل در آزادی عقب بود که آن 6 دقیقه طوفانی از راه رسید و برتری استقلال را 4 برابر کرد. استقلال از دقیقه 62 تا 68 با ضربات مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و ابوالفضل جلالی 3 بار دیگر دروازه نساجی را باز کرد تا پایان رحمتی تراژیک‌تر شود.

* شاید باور نکنید

  اولین رویارویی دو تیم در تهران، لیگ هجدهم بود. و شاید باور نکنید که در آن بازی، بهترین نمایش مرتضی تبریزی با پیراهن استقلال رقم خورد. تبریزی در آن بازی، خودش پنالتی گرفت و خودش هم پشت ضربه ایستاد و تک گل بازی را زد. او هم احتمالا بابت همین بازی و آن موقعیتی که برابر ماشین‌سازی از دست داد، چند ده میلیارد از استقلال پول گرفت.

* رقیب ویژه

  استقلال بدون باخت، فاتح لیگ 21 شد. آن سال اما نساجی، رقیب ویژه تیمِ مجیدی بود. آنها 3 بار برابر استقلال قرار گرفتند شامل 2 بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی. و در هیچکدام از این 3 بازی، دروازه‌شان برابر آبی‌ها باز نشد و حقیقی در هر 3 رویارویی، کلین‌شیت کرد. هیچ تیمی آن فصل، بدون گل خورده زمین بازی با استقلال را ترک نکرد ولی نساجی، با همه فرق داشت.

5390