۱۰ نکته از استقلال نساجی وقتی استقلال شبیه استقلال می‌شود

۱۰ نکته از استقلال نساجی  وقتی استقلال شبیه استقلال می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی: ۱- یک فوتبال اکتیو، همراه با پرس وحشتناک باعث شد تا استقلالی را ببینیم که در این سه سال هرگز ندیده بودیم. تیمی که دائما شما را هیجان‌زده می‌کرد و به تماشاگر روی سکو اجازه نشستن نمی‌داد.

۲- بهترین بازی استقلال این بار در هفته ششم اتفاق افتاد، همان هفته ای که استراماچونی استارت بردهایش را زد. پیدا کردن ترکیب اصلی و دیکته کردن بازی خود به حریف نمایش تحسین‌برانگیزی از شور و نشاط را به استقلالی‌ها هدیه داد.

۳- حسن زدن گل در دقایق ابتدایی این است که به شما فرصت می‌دهد با مثلث مرگبار محبی ، بابایی ، قایدی فضا در اختیارتان باشد تا هر بلایی بخواهید سر حریف بیاورید.مثلثی که با جاافتادن بیشتر و بهتر خواب را از رقبا خواهد گرفت. 

۴- به توسعه بازی در استقلال دقت کنید، چپ و راست و عمق و آسمان را با هم در اختیار داشتند، ایجاد این همه موقعیت گل که اگر با خودخواهی همراه نبود دیشب مطهری اولین سرمربی اخراجی لیگ لقب می‌گرفت.

۵- در همین نمایش تحسین برانگیز ، ایرادات استقلال کم شده اما به صفر نرسیده است. بازیکنان جانشین نشان دادند که در مورد نیمکت‌نشینی آنها حق با ساپینتو است. بی‌مسئولیتی بزرگترین آفت هر تیم برنده است که در نیمه دوم به شدت توی ذوق می‌زد.

۶- نساجی با مطهری خیلی زود دستها را بالا برد و چه بسا اگر حقیقی نبود نتیجه روی تابلو یک افتضاح تاریخی را نشان می‌داد. تیمی که همه درهایش باز بود و خط حمله استقلال مثل گرگ گرسنه مدام به دل حریف می‌زد.

۷-هفته قبل نوشتیم که کمترین انتظار از یک سرمربی مثل ساپینتو این است که کیفیت بازیکنان معمولی را ارتقا دهد. این مهم در بازی مقابل نساجی کاملا به چشم آمد و انتظار می‌رود معمولیهای استقلال روز به روز بهتر شوند.

۸- برد استقلال آنهم با چنین فوتبالی یعنی تغییر ذهنیت بازیکنان که بدانند کجا آمده‌اند و باید همیشه پیشرفت فنی را در دستور کار قرار دهند. روحیه بردن و حس برتری جویی در تک تک ساقهای استقلالیها به چشم می‌آمد.

۹- آقای ساپینتو شش هفته و دو کارت زرد، کمی آرامتر و خویشتن‌دارتر باشید لطفا. 

۱۰- در روزی که یک پیمان گزارش می‌کرد و یک پیمان دیگر پایش به گل باز شد ، یک پیمان هم در مسجدسلیمان چشم‌نواز بازی کرد تا شنبه روز پیمان‌ها باشد. 

پی‌نوشت: منتظر استقلال بعد از تعطیلات باشید.

گزارش از پیمان خنافری/ پایگاه خبری فوتبالی