برادر کوچک‌تر جود بلینگام راهی دورتموند می‌شود؟

برادر کوچک‌تر جود بلینگام راهی دورتموند می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جوب بلینگام، برادر کوچک تر جود بلینگام هم در نظر دارد که مسیری مثل برادرش را طی کند و به این ترتیب او هم راهی بروسیا دورتموند شود تا بتواند در آن جا رشد کند.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام در حال حاضر در رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته است و بدون تردید ستاره این فصل مادریدی ها بوده است. جود بلینگام از بروسیا دورتموند در تابستان 2023 به رئال مادرید آمد و حالا یکی از مدعی های توپ طلای سال 2024 به حساب می آید.

جود بلینگام بیست سال سن دارد و جوب بلینگام که برادر کوچک تر او است، 18 ساله است. جوب بلینگام هم یک هافبک هجومی است. این بازیکن قبلا در بیرمنگام حضور داشت و از سال 2023 به ساندرلند رفته است.

به نقل از Football Insider، جوب بلینگام مورد توجه استعداد یاب های بروسیا دورتموند قرار گرفته است. آن ها می خواهند که در تابستان پیش رو این بازیکن را به خدمت بگیرند و معتقدند که او هم می تواند مثل برادر بزرگ تر خود درخشان ظاهر شود و استعداد قابل توجهی دارد. از لحاظ ظاهری هر دو برادر شباهت هایی به هم دارند و باید دید که جوب بلینگام هم می تواند مثل جود بلینگام درخشان ظاهر شود یا خیر.

1470