تمجید سرمربی ساندرلند از برادر ستاره رئال مادرید

تمجید سرمربی ساندرلند از برادر ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی  - جوب بلینگام در حالی مورد تمجید تونی موبرای سرمربی ساندرلند قرار گرفت که برادر بزرگ ترش جود در رئال مادرید می درخشد و به ستاره لالیگا تبدیل شده است!

به گزارش فوتبالی، برادر جوان تر بلینگام به جایگاه ثابت در ساندرلند رسیده است و در سن 18 سالگی امید زیادی دارد تا مسیری مشابه برادرش را طی کند. حالا موبرای سرمربی ساندرلند در موردش گفته است:" جوب نسبت به سنش خیلی پخته است. مثل یک حرفه ای رفتار می کند و در سطح انتظارات ظاهر می شود. حتی در بازیهای دستگرمی نیز می خواهد برنده شود. می توان دید که تمرکز بسیار بالایی دارد و با تفکر کار می کند و کاملا مشخص است که به کجا می خواهد حرکت کند و چطور می تواند به آن سطح برسد. او سعی می کند که از همه نظر فوق العاده باشد. ذهنیت فوق العاده ای دارد. دلیل حضورش در تیم، اسم برادرش نیست بلکه توانایی های فوتبالی و سطح رقابت و توانایی هایش باعث شده تا به این سطح برسد. او هر روز سخت تلاش می کند. به عنوان مربی می خواهیم که از او مراقبت کنیم و از حضورش لذت ببریم. مربیانی را در این جا داریم که به برادرش در سن 17-18 سالگی کمک کردند و حالا می بینیم که جود کجاست و چه کارهایی انجام می دهد. اگر جوب نیز به حرفها گوش بدهد، قطعا شرایط برایش بد پیش نخواهد رفت. او اعتماد به نفس، باور و مغز فوتبالی خوبی دارد."

جوب در تابستان از بیرمنگام راهی ساندرلند شد آن هم در حالی که جود در تابستان اخیر با 103 میلیون یورو از دورتموند به رئال مادرید پیوست و با ده گل در ده بازی خوش درخشیده است.

4125