برادر هافبک گران‌قیمت رئال مادرید راهی ساندرلند شد

برادر هافبک گران‌قیمت رئال مادرید راهی ساندرلند شد

پایگاه خبری فوتبالی - ساندرلند انتقال جوب بلینگام از بیرمنگام سیتی را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 17 ساله برادر جود بلینگام هافبک سابق دورتموند است که با 103 میلیون یورو در نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید ملحق شد. حالا جوب امیدوار است که راه برادرش جود را ادامه بدهد و بتواند به یک تیم بزرگ ملحق شود.

بدین ترتیب جوب بلینگام راهی تیمی شد که در لیگ دسته دو انگلیس توپ می زند. او گفت که ساندرلند "یک باشگاه عالی" برای پیشرفت فوتبالی او خواهد بود.  برادر بزرگترش جود که 19 سال سن دارد، با قراردادی شش ساله راهی رئال مادرید شده و به گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شده است.

جوب بلینگام به سایت ساندرلند گفت :" با خرسندی باید اعلام کنم که به ساندرلند ملحق شدم و بی صبرانه منتظر شروع مسیر هستم. بازیکنان جوان فرصت خوبی دارند تا به این جا بیایند و پیشرفت کنند و به همین خاطر اعتقاد دارم که این باشگاه بهترین مکان برای پیشرفت من است. از همه افراد در بلینگام به خاطر حمایتشان در یازده سال اخیر تشکر می کنم و برایشان در آینده آرزوی موفقیت را دارم چرا که فصل جدید دوران فوتبالم در ورزشگاه لایت آغاز می شود. "

جوب نیز همچون جود در آکادمی بیرمنگام رشد کرده و در سن شانزده سالگی اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان این تیم داشته است. او در 26 بازی برای بیرمنگام به میدان رفته است که 22 تایش در لیگ دسته دو انگلیس در فصل جاری بوده است.

4125