بلینگام کوچک به دنبال یافتن هویت خود در فوتبال

بلینگام کوچک به دنبال یافتن هویت خود در فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران ساندرلند پس از اینکه متوجه شدند برادر جود بلینگهام، جوب، نامی کاملاً متفاوت در پشت پیراهنش دارد، شوکه شده اند.

به گزارش فوتبالی ، جود پس از انتقال 115 میلیون پوندی خود از بروسیا دورتموند، دوران خود را به عنوان یک فوق ستاره رئال مادرید آغاز کرده است. این بازیکن 20 ساله تا به اینجای فصل در 4 بازی برای غول های لالیگا 5 گل به ثمر رسانده است. او در روز سه‌شنبه گذشته با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل دیگر برای هری کین در بازی انگلیس و برد ۳-۱ مقابل اسکاتلند، یک معجزه دیگر را ثبت کرد. البته او تنها عضو خانواده بلینگهام نبود که در تابستان امسال باشگاه را عوض کرد. برادر کوچکتر جوب که فقط 17 سال دارد، تیم اول خواهر و برادر بزرگترش بیرمنگام سیتی را ترک کرد و به رقیب آنها یعنی ساندرلند پیوست و حالا طرفدران جدید خود را با  نمایش های خوب برای گربه های سیاه تحت تاثیر قرار داده است.

جوب تا کنون در پنج بازی دو بار گلزنی کرده است اما برخی از هواداران کمی گیج شده اند که چرا او مانند جود نام خانوادگی خود را در پشت پیراهنش ندارد. در عوض، هافبک ترجیح داده است که نام کوچک خود را بالاتر از شماره 7 خود قرار دهد. یکی از هواداران قبلاً در فضای مجازی پرسید: "او از نام خانوادگی خود روی پیراهنش استفاده نمی کند؟" 

با این حال، تونی موبری، سرمربی ساندرلند، دلیل تصمیم ستاره جدیدش را فاش کرده است.او توضیح داد: " فکر می‌کنم او تلاش می‌کند هویت خودش را بسازد. در واقع او نمی‌خواهد با نام برادرش زندگی کند. او می خواهد همان فوتبالیستی باشد که هست و به مردم نشان دهد که چه کاری می تواند انجام دهد." 

موبری اضافه کرد: "او یک الماس تراش نخورده است. او فقط فوتبال را دوست دارد و می خواهد بهتر شود. او هر روز از مربیان خود یاد می گیرد و یک ذهنیت رشد بی نظیر دارد. این برای یک بازیکن در 17 سالگی، باور نکردنی است. من مطمئن نیستم که او در پنج سال آینده کجا می تواند باشد، اما من واقعا از او راضی هستم. بزرگترین دارایی او این است که می خواهد یاد بگیرد." 

۱۰۰۹