دومین گل فصل سلیمی فولاد را ذوب کرد!

دومین گل فصل سلیمی فولاد را ذوب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- ایمان سلیمی زننده گل برتری استقلال در برابر فولاد بود.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌هایی که رقابت داغی در بالا و پایین جدول برقرار است و از دست دادن امتیاز می‌تواند حسابی برای تیم‌های حاضر در کورس رقابت گران تمام شود استقلال باز هم موفق شد صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرد و با پیروزی در برابر فولاد 60 امتیازی شود و یک بار دیگر به جایگاه خود در هفته‌های اخیر بازگردد.

شاگردان جواد نکونام که پیش از برگزاری تقابل خود با فولاد از نتیجه به‌دست آمده مصاف دو تیم هوادار و پرسپولیس آگاه بودند به خوبی می‌دانستند که نباید در برابر فولاد دست از پا خطا کنند و به چیزی جز کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی فکر نکنند. 

استقلالی‌ها به مانند هفته‌های اخیر نیمه اول خوبی نداشتند اما در نیمه دوم از این رو به آن رو شدند و با تنگ کردن حلقه محاصره در نهایت مزد بازی شجاعانه خود را گرفتند و با گلرنی از روی یک ضربه کرنر به هدف خود رسیدند. 

ایمان سلیمی زننده تنها گل مصاف استقلال و فولاد بود که با یک پرواز بلند، سانتر دقیق ابوالفضل جلالی را تبدیل به گل کرد تا ضمن فتح دروازه شهاب گردان، دومین گل فصل خود را هم به ثمر برساند؛ سلیمی پیش از این توانسته بود دروازه تراکتور را باز کند.

سلیمی در مقاطعی از این فصل مورد هجمه هواداران استقلال قرار گرفته است که به عملکرد سینوسی و ریسکی او در خط دفاعی آبی‌‌پوشان باز می‌گردد. اما به نظر می‌آید این گل می‌تواند بخش زیادی از فشار روانی روی دوش او را کم کند.

9098